Wanita Alami Trauma Selepas Rakam & Tular Video 2 Beradik Bunuh Diri

4726 views

Wanita Alami Trauma Selepas Rakam & Tular Video 2 Beradik Bunuh Diri |Sosok wanita  cantik Elvia puteri menjadi sorotan media sosial selepas mendakwa trauma selepas merakam dan memviralkan video dua wanita yang merupakan adik beradik bunuh diri dari aparteman Gateway, Jalan Ahmad Yani, Kota Bandung semalam.

Setelah mengunggah video tersebut, ia memberitahu jika dirinya masuk kedalam tandas.Tanpa dia sedar video tersebut telah mejadi perhatian natizen hingga menjadi tular.

Ada beberapa versi video yang tersebar namun,rakaman paling jelas dengan suara teriakan yang tangkas di dengar adalah rakaman Elvia puteri.hingga sampai kedua wanita itu terlempar jatuh kebawah masih dalam mata kameranya.

Beliau yang bekerja sebagai model, dalam talian eberita nusantara news semalam mengakui “jeritan demi jeritan itu masih terngiang ngiang dalam pikirannya,dan beliau terpaksa mengambil keputusan untuk berpindah dari aparteman itu.Tidak hanya itu,dia juga telah memadam video berkenan dari akaunnya kerana merasa takut.

Lewat Instagram Story @elviaputri13 bahkan ia sempat meluahkan punca beliau memadam semula video tersebut.

Katanya dia menyesal kerana memuat naik video berkenan,dan memohon kepada ramai agar berhenti menyebarkan video itu.

“Tolong pahami keadaan,saya melihat dan mendengar jerita itu sampai saat itu saya masih takut dan tidak kuat”

“please stop. i am shocked too i can’t! Stop”luahnya.

Seperti diketahui,dua wanita yang di duga memiliki masalah mental terjun dari tinggkat 5 aparteman Gateway,

Tags: #Wanita Alami Trauma Selepas Rakam & Tular Video 2 Beradik Bunuh Diri