Wanita kongsi pengalaman ngeri candu seks sejak umur 12 tahun

608 views

Wanita kongsi pengalaman ngeri candu seks sejak umur 12 tahun|Erica 35 tak pernah melupakan masa-sama hitam ketika dia dibawah kawalan pecandu seks, beliau menjalani kehidupan yang sangat buruk akibat kecanduan itu.

Kecanduan itu bermula ketika Erica berusia 12 tahun,pada waktu itu dia mulai masturbasi secara teratur dan menonton film 18 ke atas.

Kebiasaan itu dia lakukan sampai pada akhirya dia disahkan menderita skoliosis (tulang belakang melengkung ke samping) di tahun yang sama.

Erica mengaku melakukan tabiat yang sudah bergantung itu sebagai pelepasan atas tekanan dari rakan-rakannya.

Semakin bertambah usia, Erica semakin tertarik dengan dunia berlendir sampai keadaan tidak terkawal.kerana aktiviti solo sudah tidak memberi kepuasa.

Tak cukup dengan lawan sejenis,sesama jenis dia lakukan asalkan keinginannya terpenuhi hingga umurnya mencapai 20 tahun.

Pada umur 20 tahun Erica berpindah ke Maui Hawai dan bekerja sebagai pelayan.

Di situ hidupnya semakin terjerumus hingga pernah katanya beberapa kali pengsan melayan 10 lelaki dalam satu hari.

Namun pada umur 23 tahun Erica berhenti menjadi pelayan akibat penyakit yang dia derita bertambah teruk,nasib baik dia menemukan lelaki yang mahu menerima secara ikhlas dan menikahinya.

 

Akibat penyakit yang dia derita secara berlahan lahan tubuhnya tidak dapat lagi di gerakkan “lumpuh” menjelang umurnya 35 tahun.

Kisah Erica dibukukan dengan tajuk Getting Off: One Woman’s Journey Through Sex and Porn Addiction yang diterbitkan pada 22 Februari 2018  menceritakan perjalanan Erica sepenuhnya.

Beliau berkata memberikan keizinan untuk menerbitkan buku itu sebagai pengajaran kepada kaum wanita di luar sana.”Dalam buku itu adalah pengakuan jujur terbuka tentang siapa sebenarnya saya”.katanya

Tags: #ngeri candu seks #Pengalaman #Sejak #umur 12 tahun #Wanita kongsi