Wanita Hamil 7 Bulan Lacur Diri Dapatkan Uang Kos Bersalin

3762 views

Wanita Hamil 7 Bulan Lacur Diri Dapatkan Uang Kos Bersalin|Seorang wanita serat mengandung 7 bulan di tahan di surabaya indonesia kerana didakwa melacurkan diri melalui laman media sosial baru baru ini.

Wanita berkenan hanya mahu dikenali sebagai FWS 27 ditangkap isnin semalam bersama seorang lagi rakannya dalam sebuah bilik hotel.

Menurut pihak polis yang menyiasat,dua wanita tersebut ditahan ketika melakukan hubungan Threesome bersama seorang lelaki dalam bilik 302 hotel surabaya selatan, dengan bayaran RM 219 Untuk khidmat selama dua jam.

FWS Mendapat bayaran Rm94 manakala rakannya yang lebih muda mendapat RM 125.

Apa yang lebih menyedihkan adalah,FWS sedang hamil 7 bulan dan mengaku berbuat demikian kerana memerlukan uang untuk kos bersalin di hospital.

“Saya sedang hamil 7 bulan,suami tidak tahu saya sedang bekerja,saya lakukan semua ini kerana keadaan ekonomi yang memaksa”katanya ketika di soal siasat.

Akibat dari perbuatan itu FWS dikenakan ancaman hukuman maksimum 15 tahun penjara atas dua pertuduhan yaitu melacur dan mengekspoitas sahabat untuk melakukan perbuatan terkutuk itu.

Tags: #Dapatkan Uang #Kos Bersalin #Lacur Diri #Wanita Hamil 7 Bulan