VIDEO “Tangkap basah” Pasangan kekasih dipaksa intim depan umum

2276 views

VIDEO “Tangkap basah” Pasangan kekasih dipaksa intim depan umum|Sebuah video yang telah menunjukkan aksi tidak berperikemanusiaan,dimana sepasang kekasih yang ditangkap basah bersama kekasihnya di paksa melakukan aksi tidak senonoh di depan umum.

Tidak cukup sampai di situ,mangsa lelaki juga turut dicekik dan dipaksa memperagakan kembali adengan -adegan panas sambil dirakam.

Video berkenan di muat naik pertama kali oleh pengguna facebook biak sempadan yang menetap di sibu serawak telah menimbulkan kecaman ramai.

video berdurasi sekitar 22 detik itu bermula dari beberapa warga memasuki sebuah ruangan dan merakam pasangan itu terlentang di atas ranjang tanpa mengenakan sehalai benang.

Keduanya tampak terkejut dan ketakutan,namun warga meminta keduanya mengulangi adegan ranjang itu semula.

Pada awalnya,pasangan itu menolak namun seorang warga memegang leher mangsa lelaki dengan kuat dan mengarahkannya ke bagian dada wanita.

Sementara dari belakang,pemuda lain membuka seluar mangsa termasuk seluar dalamnya.

Selepas memberikan contoh bagaimana mereka melakukannya,mangsa lelaki kemudian di minta menjauh,sementara mangsa wanita cuba menutupi bagian tubuhnya yang terdedah dengan kain.

Kedua pasangan berkenan kemudian di serahkan kepada ketua kampung untuk di tindak lanjuti.

Menurut pengamatan pihak pemberita,kejadian berkenan dipercayai berlaku di Sambas kalimantan indonesia.

Bagaimanapun ekoran video yang tersebar natizen menggesa pihak polis untuk menjalankan siasatan ke atas kejadian itu.

Namun sehingga kini Ketua polis Sambas, AKBP Cahyo Hadiprabowo pagi ini ketika dihubungi  berkata masih belum menerima aduan atas tersebarnya video berkenan.

Sementara video berkenan telah di padam oleh pihak facebook,namun disebarkan semula di laman media sosial Wchat.

Tonton:VIDEO

 

Tags: #depan umum #pasangan intim #VIDEO