Video: Sangka pencuri,lelaki tumpang solat maut dibakar hidup-hidup

14024 views

Video Sangka pencuri,lelaki tumpang solat Maut dibakar hidup-hidup|Hanya kerana salah faham Seorang lelaki yang disangka mencuri barang di surau desa Sukatenang maut di amuk masa.

Tidak cukup di dengan itu mangsa yang tidak dikenal pasti identitinya itu turut di bakar hidup-hidup hingga meninggal dunia.

Menurut informasi yang di kutip dari eberita nusantara news,mangsa sebenarnya adalah seorang tukang servis barang elektronik yang singgah di surau itu untuk solat,takut Ampli (pengeras suara) hilang diletak dalam jok motor,mangsa kemudian membawa ampli tersebut kedalam masjid

Orang awam yang menyangka mangsa mencuri selepas keluar daripada masjid terus mengejar mangsa sampai ke kampung desa bakti.

Tanpa sembarang amaran mangsa dibelasah,dipukul menggunakan batu hingga mengakibatkan kepala koyak sebelum di bakar hidup-hidup.

Bagaimana pun pihak polis Babelan Bripka Anwar Fadillah selepas menyiasat, ampli dalam surau desa Sukatenang tidak hilang.

“Kami dapat tahu bahwa ada seorang lelaki di amuk masa hingga meninggal,selepas kami menjalankan siasatan rupanya kejadian berpunca dari salah paham”

“Untuk kes ini kami sudah menahan beberapa individu yang terlibat untuk siasatan selanjutnya” katanya lagi.

Tags: #lelaki tumpang solat Maut dibakar hidup-hidup #Sangka pencuri #VIDEO