Video Pasangan Smule Sambil Hu’ Aahh’ Tersebar Buat Natizen Naik Hangin

1854 views

kopo

Video Pasangan Smule Sambil Hu’ Aahh’ Tersebar Buat Natizen Naik Hangin|Sebelumnya ,sejak beberapa hari lepas telah tersebar sebuah video karaoke Via smule,dimana wanita dalam video nampak sedang berhubungan intim dengan seorang lelaki sambil menyanyi salah satu lagu popular di jawa timur.

Dipercayai video smule berkenan di sebar sendiri oleh lelaki dalam video tersebut di akaun facebooknya.

Akibat dari tindakan bodoh itu,lelaki tersebut turut diburu oleh beberapa individu yang dipercayai warga bayu wangi jawa timur, setelah di arah oleh krishna adi pemimpin pemuda bayu wangi untuk segera meminta maaf atas perbuatan tidak senonohnya itu.

Krishna adi juga mengadakan sayembara,pada siapa yang menemukan pasangan wanita lelaki tersebut akan diberikan sejumlah wang.

Sayembara yang di canangkan akhirnya membawa hasil,wanita yang berasal dari nusa tenggara timur di tangkap di kampungnya pada hari selasa semalam.

Seperti yang di janjikan ketua pemimpin pemuda bayu wangi,keenam pemuda tersebut telah pun diberikan ganjaran.

Selepas keduanya di tahan krishna dan anggotanya merakam kedua percakapan permohonan maaf pasangan itu.

“Kepada rakyat bayu wangi dan juga pengguna media sosial saya minta maaf banyak banyak,karena telah melakukan perkara tidak senonoh,wanita dalam video itu memang saya,sekali lagi saya minta maaf dan tidak akan mengulanginya lagi “katanya.

Selepas usai merakam permohonan maaf itu kedua pasangan itu turut diberi sedikit nasihat sebelum di serah kepada pihak yang berwajib untuk di ambil tindakan lanjut.eberita nusantara news.

komen natizen

kio

kol

 

Tags: #smule #Tersebar #VIDEO