Video Pasangan Sejoli Diarak Orang Awam Setelah Di Tangkap Basah

1915 views

oplos

Video Pasangan Sejoli Diarak Orang Awam Setelah Di Tangkap Basah|Baru baru ini natizen di gemparkan dengan sebuah video dua sejoli tanpa busana (bogel) di arak orang awam di tengah jalan.

Menurut sumber, pasangan sejoli tersebut telah ditangkap basah oleh orang awam  ketika berzina dalam keadaan telanjang bulat disemak samun.

Video berkenan di muat naik oleh akaun Erlina Ilyas padan 15.07.2016 dan dikongsikan hampir 12.000 orang.Erlina Ilyas mengatakan “Pasangan ini telah di arak massa dalam keadaan talanjang bulat setelah ditangkap basah dengan kekasihnya,kejadian berlaku di kota samarinda kalimantan timur.katanya.

Dalam video berkenan kedua pasangan di letakkan dalam keadaan mengaibkan dimana keduanya menangis serta di soraki orang awam,diduga beberapa orang juga turut merakam kejadian tersebut.

ok

Kongsian video tersebut turut di banjiri beberapa komen yang menyokong tindakan orang awam yang main hakim sendiri,akan tetapi sebagian dari pada pengguna media sosial turut melontarkan perkataan tidak puas hati karena hukuman yang dilakukan orang awam di anggap tidak berperikemanusiaan.

Untuk meredakan pertelingkahan warga dan natizen di laman media sosial pihak polis terus mengamankan kedua pasangan sekaligus mencari penyebar video yang di rakam menggunakan handphone itu.

KLIK:VIDEO

 

Tags: #'Sejoli #Diarak Orang Awam #Pasangan #tangkap basah #VIDEO