VIDEO: Gula-gula Kapas Dalam Bentuk 3D!

542 views

Siapa tak suka gula-gula kapas.. Kalau masa kecil-kecil dulu, makanan ni la yang menjadi kegilaan ramai. Mana taknya..dah la manis, gebu pula tu.

Biasanya, bila sebut gula-gula kapas, kita akan terbayang bentuknya yang bulat dan kadang-kadang ada kon aiskrim kan? Tapi kali ini, kami ingin berkongsi video yng mana gula-gula kapas dihasilkan dalam bentuk yang menarik dan juga 3D!

Video ini dirakam di China dan berjaya menarik perhatian pelanggan dengan rupa bentuknya yang menarik itu.

Nampak je macam mudah nak buat..Tapi cuba bayangkan…macam mana nak hasilkan bentuk macam tu dengan fizikal gula-gula kapas yang lembut dan gebu…Sungguh menakjubkan –

Tags: #Bentuk #Dalam #Gulagula #Kapas #VIDEO