Tukar Gambar Bogel, Budak Sekolah Kena Kencing Dengan Zara

17537 views

zara bogel kencing

Tukar Gambar Bogel, Budak Sekolah Kena Kencing Dengan Zara | Padah terlalu gatal seorang budak remaja yang masih duduk di bangku sekolah kena kencing dengan zara xxx.

Remaja yang identitinya tidak didehkan telah menerima padah akibat meminta gambar bogel zara dalam laman media sosial WHATSAPP.

Remaja yang berasal dari pada johor ini dikatakan telah berkongsi gambar bogel kekasihnya dengan zara,sebagai pertukaran gambar bogel milik zara,namun perjanjian itu  telah memalukan satu pihak.

Apabila yang berlaku sebaliknya,sebaik saja zara menerima gambar bogel kekasih remaja berkenan zara terus memuat naik gambar tersebut di salah satu ekaun laman sosial miliknya untuk memalukan remaja berkenan.

zara xxx

bogel zara xxx

bogel zarazara

zara bogel

 

Habisla macam nie kalau kantoi dengan awektu,punyalah comel awek kau,si zara gemuktu jugak yang kau nak terhengeh hengeh.kami pun tak taulah apa yang hebat sangat dengan si zara tu sampai banyak lalaki yang nakkan dia,bila aku tengok ruang komen dia kan bukan main bersungguh orang tu komen PM! PM! PM!.

korang budak yang masih duduk di bawah lindungan akta hasutan orang tua tak payah nak tray2 dengan si zara tu,biar je lelaki hidung belang yang dia kenakan.tengok badan la bro,takkan tak tau kot si zara tu banyak air,dah sah-sah dia kuat kencing.

1 .Pelacur Dedah Ustad Langgan Khidmat Seks Hutang Rm 3 Ribu

2.Aruni Ashikin Pernah Hamil

3.Aruni ashikin pernah menipu palanggan

4.Cara Mengayat Ashikin pancing pelanggan

5.Pesan Aruni Ashikin Pada Isteri Isteri Di Luar Sana

6.Aruni Ashikin Sudah Murtad

7.Gambar Bogel Aruni Ashikin Dengan Pelanggan 18+

8.Aruni Ashikin Fitnah Ustad Y Karena Dendam

9..Aruni Ashikin Dedah Gambar Wajah Datuk Pernah Buat Seks Dengannya

 

Tags: #ashikin #Bogel #Budak #Gambar #Sekolah #Tukar #Zara