Tips Berbuka Tubuh Dibulan Puasa Agar Tetap Memuaskan

1743 views

jikl

Tips Berbuka Tubuh Dibulan Puasa Agar Tetap Memuaskan|Jika rasa haus dan lapar bisa ditahan hingga waktu berbuka tiba,tapi bagai mana dengan lapar hubungan seksual antara suami isteri?

Dilakukan di masa yang tepat, selepas berbuka puasa dan keinginan timbul dari kedua belah pihak tentu tidak akan menjadi masalah.

Penat dan letih berpuasa sepanjang hari tentu sedikit banyak telah mengurangkan nafsu sahwat salah satu antara pasangan,tidak suami tentu isteri,biasanya isteri yang selalu merasa malas untuk melayan pasangannya.

Jika anda salah seorang yang terlibat dalam masalah ini,kini anda tidak perlu risau,anda telah menemukan tips terbaik untuk menyelasikan masalah agar kualiti asmara cinta di bulan puasa tetap terjaga meskipun penat berpuasa seharian.

Sebelum melakukan seks jika pasangan anda malas,cubalah untuk merayunnya,memujuk dan memujinya,cuba buat lawak,jangan sesekali mengugutnya dengan ungkapan surga seorang isteri di tapak kaki suami,keterpaksaan itu hanya akan membawa kerugian pada hubungan intim suami isteri,seterusnya ikuti tips dibawah…….

1.Relakskan minda
Lupakan pekerjaan anda seharian agar tubuh bisa merespon stimuli dengan baik.

Lakukan seks kala anda dan pasangan sudah siap selepas menunaikan ibadah,sebelum melakukannya ambil wudhu terlebh dahulu,hal ini sangat penting agar saat bercinta tubuh sudah bertenaga,fokus dan merasa relaks

Mengambil wudhu sebelum bersetubuh ia umpama sebuah kereta yang baru di isi minyak dengan persediaan Cukup menuju perjalanan jauh.

2.Posisi sederhana Tapi pasti
Ketika jimak,jangan terlalu membuat gerakan yang terlalu aktif,biasanya ketika berbuka tubuh yang telalu aktif akan mengakibatkan anda lebih cepat penat dan tidak bertenaga.

Posisi yang disarankan:
-Women on the top (missionaris)
-Miring
-Bent over
-Doggie style
-Ritme
Lima posisi ini adalah antara posisi jimak yang memiliki gerakan bercinta yang tidak terlalu cepat tapi sangat di sukai wanita dan mempunyai kenikmatan tersendiri.

3.Singkatkan waktu.
Cobalah lakukan apa yang penting sahaja,lebih Fokus pada tahap kenikmatan atau momen orgasme ketika bercinta.

Tapi seeloknya,tips ketiga ini sebaiknya di bincangkan terlebih dahulu dengan pasangan anda agar terciptanya rasa saling memahami ketika bercinta.

Percayalah pasangan anda tentu akan tidak akan sabar untuk merasai kenikmatan tahap demi tahap yang di rancang dengan baik sejak awal,dah usahakan mandi wajib sebelum makan zahur.

Bercinta yang manis antara suami isteri bukan dilihat dari berapa lama waktu bercinta,melainkan kualiti bercinta yang berpengaruh terhadap tingkat kepuasan serta hubungan yang harmonis.

Tags: #berbuka tubuh #BULAN PUASA #suami isteri #Tips