Tergamak sumbat terung dan timun

5620 views

Tergamak sumbat terung dan timun|Seorang guru agama hari ini di hadapkan kemahkamah di sini atas pertuduhan kekerasan rumah tangga.

Suspek bernama Rizadi 42 tahun didakwa atas kesalahan melakukan hubungan luar tabii termasuk mamasukkan terung dan timun ke bagian intim isterinya.

Dalam ruang sidang pengadilan agama medan deliserdang, isteri Yang di kenali sebagai wisda bekata dia membuat laporan polis minggu lalu lantaran tidak tahan lagi dengan birahi pelik suaminya.

Diketahui suspek selalu menonton video dewasa terlebih dahulu sebelum memasukkan pelbagai macam sayuran ke bagian intim isterinya.

“Dia melakukannya 3 kali dalam seminggu”,kata wisda di hadapan majlis hakim

Akibat dari kejadian itu,wisda kini disahkan mengalami infeksi rahim.menurut wisda lagi prilaku suaminya itu berubah sejak lelaki itu kantoi menjalin hubungan cinta dengan wanita yang suaminya kenal melalui laman media sosial facebook.

Bagaimana pun pihak hakim negeri itu,memutuskan Rizadi di tahan 4 tahun penjara bermula hari ini.sementara wisda dan 3 anaknya di letakkan di bawah pemantauan pusat perlindungan untuk sementara waktu.

 

 

Tags: #Sumbat #Tergamak #terung #timun