Kanibal indonesia “Sumanto” cari jodoh

2008 views

┬áKanibal indonesia “Sumanto” cari jodoh|Setelah beberapa tahun berada dalam penjara,sumanto yang dikenali sebagai kanibal indonesia telah dibebaskan dan bisa hidup normal seperti orang lain.

Namun sayang kebebasan sumanto telah disambut sinis oleh masyarakat setempat kerana kekejaman yang dia pernah lakukan hingga beliau pindah ke purbalingga.

Disitu beliau di didik dengan ajaran agama islam oleh seorang pengkuat agama yang dikenali sebagai Supono,dia bahkah sudah banyak menghafal ayat-ayat Al-quran.

Pun demikian pandangan masyarakat terhadap Sumanto tidak berubah,mereka tetap sahaja memandang sumanto sebagai seorang manusia yang kejam dan sadis.

Hari berlalu,sumanto hidup seorang diri,hal inilah yang membuat sumanto berkeinginan untuk memiliki seorang isteri layaknya seperti orang lain.Sebagai seorang lelaki,Supono guru beliau memahami kemahuan sumanto.

Supono memaklumkan kepada umum,sesiapa sahaja yang mahu menikah dengan sumanto,biaya pernikahan dan bulan mudu akan di tanggung,Rumah dan kerja akan disediakan.

Namun hingga kini,selepas hajat sumanto di umumkan dilaman media sosial masih belum ada mana mana wanita mau.katanya.

Tidak terkecuali,niat baik ini juga menjadi bahan lawak sebagian natizen yang masih lagi tidak bisa menerima sumanto.

Selain itu beberapa individu yang mempertahankan sumanto turut memberi respon yang baik,agar tidak mengambil hati atas kata-kata natizen yang sengaja menyakitkan hati sumanto

Kalau tidak mahu tidak usah maki,dia juga manusia bahkan belum tentu kamu sebaik dia,kata salah seorang natizen.

Tags: #Kanibal indonesia "Sumanto" cari jodoh