Suami sembelih isteri mengigau sebut nama jantan lain

4020 views

Suami sembelih isteri mengigau sebut nama jantan lain|Sepandai pandai tupai melompat,pada akhirnya jatuh ke tanah juga, cinta terlarang yang dibungkus rapi oleh Wani 25 selama setahun akhirnya terbongkar juga.

Hanya kerana kesepian Wani gelap mata menjalin hubungan cinta dengan bekas kekasihnya hingga pada akhinya mengundang tragedi.

Wani ditemukan maut di rumahnya pada 16-17 di Tebing Tinggi Medan dengan leher hampir putus dipercayai disembelih oleh suaminya Anwar 30.

Menurut anwar yang ditahan semalam,sejak mereka memiliki bayi pertama,dia meminta isteri untuk berhenti bekerja dan mengurus anak mereka.

Semenjak daripada itu,isteri kerap melayan laman media sosial facebook hingga bertemu dengan bekas kekasihnya.

Hubungan mereka semakin hari semakin rapat hingga beberapa kali berjumpa secara senyap-senyap.

Anwar yang bekerja dari pagi hingga petang di jadikan sebagai kesempatan oleh wani untuk menjalin cinta dengan bekas kekasihnya itu.

Bagaimanapun hubungan mereka dicium oleh anwar apabila dia melihat mesej-mesej isterinya dengan lelaki itu,sejak daripada itu anwar mulai menyelidik hingga mendapatkan beberapa bukti.

Hingga pada malam kejadian,kira-kira jam 2.30 anwar mendengar iterinya mengigau kesedapan menyebut nama lelaki lain.

Berang dengan hal tersebut,anwar mengambil pisau dapur dan menyembelih isterinya hingga meninggal dunia.

Pada keesokan harinya anwar menyerahkan diri dibalai polis dan mengaku telah membunuh isterinya.

Bagaimanapun pihak polis AKP Mohd.Hamid yang mengerah petugas kelokasi menerima laporan bahwa adanya mayat seperti mana yang dilaporkan oleh anwar.

Tags: #jantan lain #mengigau #sebut nama #Sembelih Isteri #suami