SIMBOL FEACE DAN YAHUDI

3803 views

Picture1

SIMBOL FEACE DAN YAHUDI| Apakah tanda simbol PEACE ini,bukan susah nak cari gambar orang islam menggunakan tanda ini untuk hiasan gambar ketika berselfie.

tahukan anda asal usul dari pada simbol feaceini,apa maksud simbol ini? sudah tentu ramai yang menjawab peace atau keamanan,betul ke apa buktinya?

para pengkaji memberitahu bahwa sebenarnya simbol ini adalah berasal dari pada golongan yahudi yang membawa maksut KEJAYAAN UNTUK SYAITAN.Simbol ini di amalkan oleh mereka yang menggemari ajaran sayitan,

Lambang kedamaian pada tangan sebenarnya simbol gerakan Illuminati.Tanda “v” mempunyai pelbagai sejarah. V (tanda tangan) adalah tanda huruf Roman yang bermaksud nombor 5 dan Adam Weishaupt menggunakan simbol ini dalam gerakan rahsianya iaitu Illuminati (pertubuhan Yahudi).

Ahli-ahli Illuminati akan menggunakan simbol ini sebagai tanda “Law of Fives” (Hukum Lima).klau nak faham lagi sila rujuk buku “RAHSIA SIMBOL YAHUDI”…. Di dalam tulisan Yahudi, huruf V (Van) bermaksud ‘Nail’ (Kuku). The Nail adalah salah satu tanda rahsia syaitan yang digunakan dalam upacara penyembahan berhala. Syaitan ingin membiarkan kita tahu bahawa itu adalah tanda kegemarannya.

 

PEACH

Anton Lavey, pengasas Church of Satan (Gereja Syaitan), menggunakan simbol PEACE sebagai latar belakang mimbar upacara penyembahannya. Salah seorang penyelidik menegaskan, simbol PEACE adalah dari simbol kumpulan Yahudi yang anti Kristian (antiChrist).

Mereka mengambil salib kristian dan mematahkannnya ke atas dan menterbalikkannya ke bawah. Tanda 3 palang yang menghala ke bawah membawa maksud :Past (Palang kanan), Present (Palang tengah) dan Future (Palang kiri)

 

Tanda atau isyarat “awalnya merupakan sebuah simbol pengikut syaitan yang digunakan sewaktu upacara permohonan berkah kepada syaitan” dalam agama yahudi. Tanda ini telah digunakan oleh Yasser Arafat, Richard Nixon,, dan Stewart Meacham, Co-Chairman dari Reds’ New Mobilisation Committee.” Churchill mengatakan bahwa tanda ini merupakan simbol kemenangan, namun perlu diingat bahwa Churchill adalah orang dalam “elite” dan anggota Freemason.

Yasser Arafat

Yasser Arafat

Winston Churchill

Winston Churchill

 

 

images

Ia hampir boleh dipastikan mengetahui makna yang terkandung dari lambang ini, tapi berusaha untuk menutupinya. Simbol kedamaian pada tangan sebenarnya simbol gerakan Illuminati!!.Simbol ni telah digunakan oleh Yasser Arafat (Bekas Presiden Palestin), Richard Nixon dan Winston Churchil (Bekas Presiden Amerika). PERCAYA ATAU TIDAK ITU PILIHAN ANDA..

Tags: #FEACE #SIMBOL FEACE #SIMBOL FEACE DAN YAHUDI #TANDA FEACE