Si raja seks “otong” 37 isteri, akhirnya mati pucuk akibat hal ini

Si raja seks “otong” 37 isteri akhirnya mati pucuk akibat hal ini|Sekeras keras batu karang lambat laun pasti akan tewas dek dihakis ombak,begituah kira kira perumpamaan yang tepat pada raja tenaga batin Otong Gunawab 64.

Nama otong mungkin kurang di kenali di malaysia,tapi di negara asalnya indonesia,otong adalah raja asmara yang membuat wanita terkulai layu hingga dia pernah memiliki  37 isteri dan mampu melakukan hubungan intim sebanyak 15 kali sehari.

Bahkan menurut cerita yang tersebar,Otong pernah menewaskan sekumpulan wanita sebanyak 40 orang di ranjang dalam masa dua jam, akibat kejadian itu beliau di masukkan dalam penjara.

Otong adalah berketurunan cina,jadi tidak hairanlah semasa muda beliau di gilai ramai wanita kerana paras rupa yang menyerupai artis k-pop di zaman sekarang.

Beliau yang dikenali sebagai petualang seks kini telah menderita penyakit kencing manis dan mengakibatkan kekuatannya hilang dalam bahasa mudah mati pucuk.

Akibat dari penyakit itu,otong mendakwa terpaksa bepuasa dari hobi yang sudah menjadi rutin sehariaannya.

“Sekarang tidak dapat lagi melakukannya kerana sudah sakit,alat saya sudah tidak bangun sejak empat bulan lalu”ujarnya dengan nada sedih.

“Tapi kalau saya diberi peluang sembuh,saya tidak insaf.tidak kira siapa perempuannya yang penting belasah terus”kata otonng penuh harapan.

Tanpa segan silu,otong sedikit menceritakan kisahnya silamnya dimana dia dulu berpetualang seks dengan pelacur-pelacur hingga ia terkena penyakit Sipilis,Selepas itu dia berhenti dan menargetkan mangsa kepada janda-janda kesepian.

Apabila ditanya mengenai rahasia beliau,menurutnya disamping memiliki wajah yang menarik seperti artis k-pop beliau mempelajari ilmu mistik,ilmu kebal dan ilmu pengasih.

Ilmu itulah yang menjadi punca kebahagiaanya bersama isteri dan kunci kejayaan dalam berpetualang seks selama ini.

Selepas semua ilmu itu dia pelajari, setiap suku wanita di indonesia dia sudah pernah tiduri,katanya tidak ada seorang pun yang menolak.

Kini di sisa umurnya yang semakin tua,dia hidup dengan 3 isteri dikaruniakan 7 anak dan 10 orang cucu hanya mampu mengenang zaman kegemilangan dan menelan air liur apabila melihat wanita-wanita cantik akibat mati pucuk

Tags: #mati pucuk #otong #Raja seks