Rogol nenek berusia 70 tahun dengan besi hingga maut

1375 views

Rogol nenek berusia 70 tahun dengan besi hingga maut|Seorang lelaki berusia 26 tahun berjaya di tahan semalam selepas hampir seminggu menjadi buronan polis disyaki terlibat dalam kes bunuh dan rogol yang membabitkan nenek berusia 70 tahun.

Dimaklumkan Pada 8/4/2018 lalu seorang nenek ditemukan maut mengenaskan di rumahnya Desa Kuta Nusa Tenggara Timur dengan keadaan separuh bogel dan kemaluannya di sumbat dengan besi bagunan bekas.

Atas penemuan mayat itu pihak polis yang mejalankan siasatan yang mengarah kepada suspek yang ketika itu melarikan diri.

Menurut suspek yang ditahan,dia melakukan pembunuhan keji itu dalam keadaan mabuk degan motif dendam.

Katanya seminggu sebelum kejadian,mangsa sengaja menutup jalan dimana suspek melalui jalan itu sehari-hari untuk kerja.Lain daripada suspek juga mengaku pernah di pukul oleh cucu mangsa kerana di fitnah.

Berdasarkan keterangan suspek,sejumlah barang bukti berupa besi yang digunakan untuk membunuh mangsa juga telah ditemukan.

Kabid Humas Polda NTT Kombes Jules Abraham Abast,dalam sidang media hari ini memaklumkan bahwa mangsa di pukul di bagian kepala ketika tidur.

Mangsa yang tidak berdaya turut di rogol dan kemaluannya di sumbat menggunakan besi.Selepas suspek mengesahkan mangsa meninggal,diamelarikan diri dari kampung berkenan.katanya

Tags: #berusia 70 tahun #dengan besi #hingga maut #Rogol nenek