Remaja Wanita Kena Rasuk Akibat Dengar Lagu Berhantu Menanti Kekasih Alda Risma

kena rasuk

Remaja Wanita Kena Rasuk Akibat Dengar Lagu Berhantu Menanti Kekasih Alda Risma|Padah seorang remaja Wanita berumur 18 tahun menanggung akibat karena mendengar lagu berhantu alda risma” MENANTI KEKASIH” lewat malam dalam bilik,rekannya yang cuba mengongsikan satu video melalui laman youtube di wall facebooknya malam semalam menjadi sebuah tragedi mengerikan.

Di fahamkan dari ayah mangsa sahid bin abdullah mangsa yang bernama nani menjerit-jerit selepas mendengar lagu berkenan,ayahnya yang menyadari suara bising yang datang dari arah bilik anaknya kira kira jan 11 malam ,apa yang dia temukan sangat mengejutkan.

Anak saya menggelupur dan meronta ronta di atas katil kemudian saya cuba mendapatkannya dan menenangkannya,,setelah dibacakan beberapa ayat suci al-quran baru anak saya tenang dan berhenti menjerit,namun matanya masih terbeliak melirik kekiri dan kekanan seolah mencari sesuatu ujarnya ayah nani.

Setelah saya meminta pertolongan ustad yang kebetulan rumahnya bersebelahan dengan rumah saya barulah anak saya pulih semula menjelang pagi,kemudian saya melihat Hp yang digunakan saya,saya ternampak sebuah video yang tidak di putar sampai habis dengan tajuk lagu berhantu alda risma ”MENANTI KEKASIH” Nyanyian dari seorang artis indonesia yang mati secara misteri.

Selang beberapa hari saya cuba cari lagu berkenan Dan mengesahkannya misteri lagu tersebut dalam carian google dan saya cukup terperanjat.beberapa komen yang saya jumpai lagu itu katanya terakam sendiri setelah penyanyi itu meninggal dunia.

FAKTA LAGU BERHANTU MENANTI KEKASIH

Ini merupakan lagu terakhir penyanyi Alda dari Indonesia yg famous dgn lagu “Aku tak biasa”.Lirik lagu yg menakutkan dan gelak seram di akhir lagu nie pasti membuatkan bulu roma anda meremang.Pelbagai spekulasi dibuat mengenai lagu ini contohnya selepas 3 hari lagu ini dibuat,polis menemui mayat Alda mati dalam sebuah hotel.Tetapi yang pasti punca kematiannya kerana overdose dan ada kaitan dengan teman lelakinya.

Namun,selepas forensik check mayatnya,didapati Alda telah mati 7 hari yg lepas.Maka,siapa yang record lagu tue?Khabarnya,lagu tersebut secara tiba-tba sahaja sudah siap direkod dan pengurus Alda sendiri tidak tahu dari mana datangnya lagu ini.

Ada pula yg mengatakan kononnya ketika lagu ini dirakam,Alda dalam keadaan yang sedih dan kecewa krn kecurangan teman lelakinya.Oleh kerana itu,walaupun lirik lagu sebenarnya lain,tetapi Alda telah menyanyikan lirik lagu ini.Kesahihan sebenar cerita ini tidak diketahui.
Untuk rekod, Alda meninggal dunia kira-kira tiga hari selepas lagu ini disiapkan, namun yang menjadi misterinya, tak siapa tahu siapa pencipta lagu ini.
Lebih menimbulkan misteri, bila ada yang mendakwa lagu ini hanya ditemui selepas kematiannya.

WARNING! ! ! JANGAN TENGOK SENDIRI

LIRIK

Malam sunyi ku sendiri
Duduk sepi diatas pohon
Ku biarkan rambut ku terurai
Tanpa kaki kelelawar
Anjing & bulan purnama
Ku menanti kekasihku
Yang belum mati
Kapan mati kekasihku
Ku menanti kau disini
Ayo mati bunuh diri
Agar kita jumpa lagi
Seperti dulu (ketawa)
Mana mungkinku kembali
Hidup lagi seperti dulu
Kecuali engkau mati
Mohon mengerti

Tags: #alda risma #kena rasuk #lagu berhantu #Remaja #VIDEO