Remaja 14 tahun rebus bayi sebelum diberi makan kepada anjing

4202 views

 

Remaja 14 tahun rebus bayi sebelum diberi makan kepada anjing|Seorang remaja wanita yang masih bersuai 14 tahun tergamak merebus mayat bayi yang baru dia lahrikan sebelum diberi mekan kepada anjing peliharaan jirannya di kota sidempuan medan.

Tindakan tidak bermoral itu diketahui oleh warga selepas anjing itu membawa mayat bayi yang sudah direbus ke hadapan rumah tuannya untuk di makan.

“Saya sangka anjing itu mencuri dan memakan ayam rebus,tapi selepas saya lebih dekat rupanya ia bukan ayam”katanya Ardi.

Terkejut dengan apa yang ia lihat,Ardi kemudian mendapatkan mayat bayi berkenan sebelum memaklumkannya kepada warga lain dan pihak polis.

Pihak polis yang menjalankan siasatan menetapkan remaja wanita berkenan sebagai suspek utama dengan bukti-bukti kukuh seperti keadaan suspek yang mencurigakan.

Menurut ibu bapa suspek,mereka tidak mengetahui anak gadis mereka itu hamil meskipun tunggal dalam satu rumah.katanya anak mereka itu selalu mengurung diri dalam bilik selepas habis sekolah.

Sejurus itu pagi tadi pihak polis juga menahan seorang remaja lelaki yang dipercayai ayah dari bayi malang berkenan.

Diketahui keduanya mulai menjalin cinta sejak dua tahun lalu,dan kerap melakukan hubungan intim dalam perjalanan balik sekolah.hal itu turut di akui oleh pelajar wanita ketika dalam siasatan.Dari lokasi kejadian Ahmad rizki memberitakan.

Tags: #kepada anjing #rebus bayi #remaja 14 tahun #sebelum diberi makan