Punca dua beradik bunuh diri terjun bangunan

18728 views

Punca dua beradik bunuh diri terjun bangunan|Wanita yang diduga adalah dua beradik Elviana 34 dan Eva Septiani 28 maut selepas terjatuh dari sebuah bangunan dari lantai 5A Apartemen Gateway, Jalan Ahmad Yani, Kota Bandung. Kejadian mengerikan itu berlaku semalam isnin (24/7/2017) sekitar pukul 17.00.

Pihak polis Cibeunying Kidul yang sampai kelokasi selepas dimaklumkan, mendapati kedua mangsa sudah meninggal dunia dengan kecederaan di bagian kepala, kaki,serta lengannya patah.

Menurut saksi kejadian Rifal yang bekerja di bangunan itu mengatakan bahwa kedua wanita beragama kristian tersebut melakukan aksi terjun secara bergantian.

Dipercayai mangsa tinggal di situ sejak dua tahun lalu dan mengalami masalah gangguan jiwa sejak 8 tahun lalu, Hal itu di perkuat oleh keterangan Abang  mangsa yang dikenali sebagai Reonald.

Katanya ,kedua adik perempuannya itu mengalami masalah mental sejak ibu mereka meninggal dunia pada tahun 2006 lalu,kedua mangsa juga pernah dirawat di rumah sakit jiwa Yayasan Penuai Indonesia Bogor.

Video keduanya mangsa ketika terjun dari bangunan berkenan juga turut tular di laman media sosial sejak semalam dan menimbulkan beberapa spekulasi.

antara spekulasi yang tersebar

Bagaimanapun Cibeunying Kidul, Kompol Anton Purwantoro, memberi amaran kepada ramai agar tidak menimbulkan spekulasi yang tidak benar dan berhenti menyebarkan info yang tidak sahih.

video kedua

Tags: #adik beradik #BUNUH DIRI #dua wanita #punca #VIDEO