Pesakit Kanser Solat Tahajud Sebelum Dibedah,Lihat Apa Yang Terjadi Seterusnya

kanser

Pesakit Kanser Solat Tahajud Sebelum Dibedah,Lihat Apa Yang Terjadi Seterusnya|Dia sudah di dikatakan doktor mengidap kanser stadium tahap tinggi,dan ada bagian tubuhnya yang harus di bedah karena sudah dimamah oleh sel kanser,namun sesuatu berlaku dengan izin Allah,Dimana wanita ini tidak jadi di bedah karena doktor mengesahkan penyakit kansernya sudah sembuh.

Itulah yang di kisahkan oleh rekan kepada si pesakit yang menjadapat keajaiban ini,”kisah rekan saya ini boleh di jadikan sebagai pengajaran” kata Umbransyah Lie MH,seorang ulama yang berceramah di depan ramai bertempat di masjid mujahidin belitung.

Datang dari Allah Dan sembuhnyanya dari Allah tambah ulama ini,doktor yang merawat sahabat saya sempat tercengan melihat perubahan yang di alaminya,karena sebelumnya dia telah disahkan mengidap penyakit kanser berbahaya dan harus di bedah untuk menyelamatkan nyawanya.namun itulah, bila Allah berkehendak tidak ada yang tidak mungkin.
Dalam pengakuan wanita(sipesakit) itu kepada ustad Ustad Umberansyah.

Sejak saya disahkan menderita penyakit kanser,saya mnyerahkan kesembuhan hanya kepada Allah,kita yang berobat dengan bantuan doktor di tempuh sebagai iktibar.

Setiap malam saya melaksanakan sholat tahajud begitu pula dengan yang wajib,sekalipun saya terbaring sakit di katil hospital.

Dia melakukannya di atas katil hospital sambil berbaring mendirikan solat tahajud,subhanallah! akhirnya Allah memberikannya keberkahan dan kesembuhan,ujar ulama sambil menitiskan air mata mengingat nostalgia silam yang memberikannya keinsafan sewaktu dulu.

Dalam ceramah tersebut ustad itu juga turut menceritakan kisah hidupnya yang penuh dengan Corak warna hitam,hinggalah titik terang datang dengan keizinan Allah Setelah dia mengenal wanita yang sembuh dari kanser karena selalu mengamalkan solat tahajud.

Solat tahajud di dirikan waktu sepertiga terakhir malam.maka Allah sangat memuji hambanya dan mendengarkan doa doa untuk di makbulkan.

Tags: #pesakit kanser #sembuh dari kanser #solat tahajud