Ajal selamatkan ibu dari amukan abang ipar anggota polis

2854 views

Ajal selamatkan ibu dari amukan abang ipar anggota polis|Demi menyelamatkan ibu kerana amukan abang ipar,seorang lelaki maut dipercayai di tembak oleh abang iparnya sendiri yang merupakan perwira polis di NTB (nusa tenggara timur)

Mangsa yang dikenali sebagai Jumi maut dengan 3 tembakan dikepala dan tiga di bagian kemaluan di rumah mereka di medan dalam kejadian semalam kira kira jam 22:10.

Diketahui suspek yang dikenali sebagai Fahrizal datang ke medan bersama isteri untuk menziarahi ibu martuanya yang sakit.suspek juga dikatakan sempat mengurut kaki martuanya sebelum menodongkan sejata secara tiba-tiba ke arah martuanya itu.

Mangsa yang melihat kejadian itu cuba memberi perlawanan namun kepalanya tertembak ketika berlaku perkelahian.mangsa yang jatuh turut di tembak lagi di bagian kepala dan 3 das tembakan di bagian kemaluan.

Akibat kejadian itu warga sekitar mendatangi rumah kejadian dan suspek menyerahkan diri dibalai polis medan.

Gambar suspek

Bagaimanapun menurut isteri suspek, ibu dan suami memang tidak terlalu akrap sebelum ini.

“Saya sempat mendengar mereka berdua bercakap-cakap sebelum saya pergi ke dapur untuk mengambil air,tak lama selepas itu saya mendengar suara tembakan sebanyak dua kali dan saya terus berlari kedalam bilik selepas ibu menjerit menyuruh saya lari.katanya.

Sementara pihak polis medan sehingga kini masih belum mengetahui dengan jelas motif kejadian penembakan itu.namun kuat dugaan motif suspek menodongkan senjata kepada martuanya bermotif dendam.

Tags: #adik ipar #Anggota #Polis #Tembak