Pendarahan Kemaluan Gadis Dedah Perlakuan Ustad Muda

1130 views

okls

Pendarahan Kemaluan Gadis Dedah Perlakuan Ustad Muda|Seorang ustad muda 27 tahun yang juga merupakan guru agama di sebuah sekolah madrasah ibtidaiyah di jawa timur telah di tahan oleh pihak polis karena berbuat tidak senonoh dengan kekasihnya di atas kuburan.

Ustad berkenan dan Sha (bukan nama sebenar) telah lama menjalin hubungan cinta secara diam diam,namun hubungan keduanya terbongkar setelah sha mengalami pendarahan di bagian kemaluannya selepas melakukan hubungan intim dengan ustad tersebut.

Dalam kejadian yang berlaku pada 24.07.2017 sekitar jam 18.30 keduanya bertemu di dekat pekuburan islam kampung Dusun Saroan Laok jawa timur setelah membuat temu janji.

Tak kuat menahan nafsu ustad tersebut mengajak sha untuk melakukan hubungan intim,selepas selesai keduanya balik ke rumah masing masing.

Sebelum kedua balik sha memahamkan kepada kekasihnya itu bahwa kemaluannya mengeluarkan darah,mendengar itu, ustad menyatakan bahwa itu adalah lumrah pada wanita karena kali pertama berhubungan badan.

Namun setelah sha sampai di rumah pendarahan itu tidak berhenti hingga ia terpaksa di bawa kehospital untuk membuat rawatan.

Menurut kepolisian jawa timur AKP Hasanuddin mereka sudah menangkap ustad berkenan dan mengaku atas perbuatannya.

Diselesaikan secara keluarga keduanya di kahwinkan untuk bertanggung jawab atas perbuatan mereka.

Dengan demikian kes tersebut selesai secara hukum namun pendarahan yang di alami sha masih lagi tidak  berhenti dan tidak dapat di ketahui puncanya hingga kini.

Tags: #Berzina #dikuburan #Gadis #Kantoi #ustad