Penampakan Mahluk Dari Cerita Yang Berabad-Abad Lamanya Muncul Di London

 

 

selender man

Penampakan Mahluk Dari Cerita Yang Berabad-Abad Lamanya Muncul Di London  |  Sebanyak empat penampakan menyeramkan mahluk dari cerita yang berabad lamanya, kembali muncul di london di sebuah restoran. Terakhir kali, penampakan ‘mahluk’  yang menakutkan itu muncul di rumah-rumah penduduk  London.

setelah paranormal menyelidik gambar itu ‘Slender Man‘ yang menjadi jangkaan mereka,slander man yang telah menjadi bagian dari cerita rakyat dunia selama berabad-abad dengan wujud bertubuh jangkung dan memanjang. Hampir seluruh dunia menggambarkan Slender Man dengan wujud seperti itu.

begitu juga dengan halnya penyelidik mirror.co.uk

 dari mirror.co.uk, paranormal menyelidiki dan mendapati sebanyak empat penampakan seorang lelaki kurus, tinggi dan menakutkan. Slender Man menjadi bagian dari cerita rakyat dunia selama berabad-abad.

dalam sekeping gambar yang paling menggemparkan, dikabarkan oleh keluarga Debbie Monteforte. Debbie yang bekerja sebagai seorang guru, tengah menikmati makanan natal bersama keluarganya di sebuah restoran ternama Kings Arm, bersama suaminya Alex dan anaknya Raphael minggu lalu.

slender man

Selepas penangkapan gambar yang di ambil oleh isterinya, muncul sebuah penampakan wanita berjaket hitam yang mengerikan di belakang suami dan anaknya yang dapat dilihat dengan jelas dalam gambar di atas.

Biarpun wajah mahluk mengerikan  itu tidak nampak jelas, tetapi Debbie yakin ia adalah makhluk halus kerana kata Debbie, tiada sesiapa berada di situ ketika dia mengambil gambar, kecuali suami dan anaknya.

“Keluarga Debbie bersikeras tidak ada orang di belakang mereka dan tidak ada tempat untuk menggantung jaket di sana,” ujar keluarga Debbie, Minggu (25/1/2015).

“Kalaupun ada seseorang, dia pasti memiliki tinggi 8 kaki (2,5 meter) untuk bisa muncul seperti digambar. Dan itu sangat mengerikan,” ujar dia lebih lanjut.

Lebih menakutkan, setelah diselidik lebih mendalam, ramai berpendapat, dengan jarak di mana makhluk itu berada dan saiz ia kelihatan dalam gambar, makhluk misteri itu berketinggian kira-kira 8 kaki.

Hotel Kings Arm adalah antara yang tertua di London, dan cukup terkenal dengan kisah-kisah seramnya.

‘Urban legend’ mengatakan, pada kurun ke 19, seorang budak lelaki menemui ibunya mati tergantung, sebelum dia sendiri membunuh diri dengan terjun daripada tingkap hotel itu.

Di Skotlandia, Slender Man dikenal sebagai Fear Dubh (The Dark Man), Belanda menjulukinya Takkenmann (Branch Man) dan di Jerman ia disebut sebagai Der Grosse Man (Tall Man).

Tags: #Mahluk Yang Berabad-Abad Lamanya #penampakan mahluk mengerikan #penampakan slander man #Slender Man #Urban legend

loading...