Pasangan cinta sedarah ditemukan mati tergantung

16247 views

Pasangan cinta sedarah ditemukan mati tergantung|Hanya kerana cinta tak direstui kedua orang tua,sepasang kekasih remaja yang masing masing berusia 20 dan 14 tahun dipercayai gelap mata menggantung diri di desa koreng sulawesi indonesia.

Kedua jenazah ditemukan pada jam 8.00 pagi tadi oleh bapa rio 61,selepas pasangan berkenan dilaporkan hilang sejak semalam.

Pihak polis yang sampai kelokasi kejadian,terus membawa mayat untuk siasatan lebih lanjut.

Menurut kedua orang tua mangsa,hubungan anak mereka memang rapat sejak kecil kerana keduanya masih memiliki hubungan darah ,namun selepas keduanya beranjak dewasa hubungan itu berubah menjadi cinta.

Hubungan berkenan dilarang oleh kedua orang tua mereka kerana melanggar adat suku kampung berkenan.

Tak tahan menjadi bahan gosip di kampung itu,ibu bapa pasangan berkenan melarang keduanya untuk saling bertemu,hingga kedua melarikan diri dari rumah dan di temukan mati tergantung pagi tadi.

Dimaklumkan rio 20 tahun adalah anak pertama,selepas ibu bapanya cerai dia tinggal dengan ibunya, bapanya menikah dengan wanita lain dan memiliki anak perempuan.

Selepas ibunya meninggal di usia rio 12 tahun,rio di jaga oleh ayah dan ibu tirinya.sejak daripada itu hubungan dia dan adik menjadi rapat hingga keduanya menjalin hubungan cinta terlarang sejak setahun lalu.

 

Tags: #mati tergantung #Pasangan cinta #sedarah