Pahala Isteri Ajak Suami Jimak

1991 views

lopl

Pahala Isteri Ajak Suami Jimak|Dalam kehidupan masyarakat melayu,adalah sesuatu yang tabu bagi kaum perempuan membicarakan atau meminta hubungan suami isteri.

Nota:Bagi anda yang memiliki suami yang kurang bergairah di ranjang,sangat penting untuk mencuba tips ini.

Semangat gairah seorang suami ibarat Minuman panas,bila di letak ais batu minuman itu tentu akan menjadi dingin,kira kira seperti itulah gambaran nafsu seorang suami.

Semangat gairah itu akan sejuk dengan sikap dingin dan rasa malu yang menguasai anda yang sebenarnya berkeinginan merasakan kehangatan cinta yang memuskan dari suami.

Dalam hubungan suami isteri amatlah penting untuk bertoleransi dalam hubungan intim,apabila seorang suami memiliki kegairahan yang sukar untuk bangkit,Di sinilah peranan seorang isteri sangat diperlukan untuk melakukan sesuatu yang menumbuhkan ketertarikan suami pada anda.

Buanglah rasa malu yang menghalangi untuk memberi kebahagiaan pada suami,dan rasakanlah keindahan nikmat tubik berdekatan suami,karena keindahan dalam hubungan intim suami isteri adalah keindahan yang di ridha oleh Allah SWT.

Sepertimana yang di nasihatkan oleh Sayyina muhammad Al-Baqir kepada kaum wanita”wanita yang baik di antara kamu adalah ,wanita yang membuang rasa malunya ketika ia membuka baju untuk suaminya dan memasang rasa malu ketika ia perpakaian semula”

“InsyaAllah isteri yang mahu menggairahkan suami akan memperoleh ridha dan barakahnya”

Jika anda seorang isteri yang belum pernah mengajak suami untuk berhubungan intim,cubalah,temukan sesuatu yang bebeda”sesuatu yang bukan sekedar yang terindah”

Tags: #Ajak #Isteri #jimak #pahala #suami