Nonton Filem Avengers Infinity War 2018 Secara Online

407 views

Nonton Filem Avengers Infinity War 2018 Secara Online|Filem AVENGERS 3: INFINITY WAR 2018 membariskan lebih daripada 20 adiwira ciptaan Marvel, termasuk Iron Man, Spider-Man, Black Panther dan Guardians of the Galaxy.

Lalu apa yang akan dihadapi oleh para Avengers dan pelindung Galaxy? Mereka akan melawan the mad titan bernama Thanos. Menurut sutradara Joe Russo kepada Empire Magazine, Thanos adalah penjahat paling kejam dalam sejarah MCU.

Sinopsi filem Avengers Infinity War 2018

“Thanos lebih kuat dari Hulk. Dia adalah kekuatan alam. Dia punya kebijaksanaan spiritual melebihi karakter lainnya. Dia adalah penakluk banyak dunia. Dia tidak punya kelemahan yang membuatnya sangat mengancam,” jelas Joe Russo.

Thanos merancang untuk menghancurkan separuh kehidupan di jagad raya. Apa yang diinginkan oleh Thanos ini disebut dengan Dark Order. Untuk memudahkan rancanganya ini, dia ingin mendapatkan keenam Infinity Stone yang keberadaannya tersebar di seluruh jagad raya. Infinity Stone disebut-sebut punya kekuatan tertinggi. Keenam batu ini bisa membuat pemiliknya mengendalikan kehidupan, ruang, waktu dan segalanya.

Demi mengalahkan Thanos (yang diperankan Josh Brolin), para Avengers akan mengorbankan apa sahaja demi menghalang villain untuk mendapatkan keinginannya. Dari sinilah cerita tengang bermula bahkan ada Avengers yang harun mati.

Link tontonan:

1.Avengers Infinity War 2018

Link download

1.Avengers Infinity War 2018

 

Trailer filem Avengers Infinity War 2018

Tags: #Avengers 3: Infinity War #Avengers Infinity War #Avengers Infinity War 2018 #download #Filem #Nonton #secara online #sub melayu