Motif bunuh & sumbat mayat dalam beg akhirnya terbongkar

5347 views

Motif bunuh & sumbat mayat dalam beg akhirnya terbongkar|Diduga dikarenakan pesanan kosmetik tidak kunjung di kirim sejak sebulan lalu dikatakan motif pembunuhan pekerja kosmetik di medan semalam.

Suspek yang di anggarkan berusia 34 ke 40 tahun itu berjaya di tangkap oleh pihak polis medan deliserdang pagi tadi atas rekaman Cctv yang menampakkan mangsa bergaduh mulut dengan suspek sehari sebelum pembunuhan.

Menurut ibu mangsa,anaknya itu telahpun di pinang oleh lelaki berketurunan minang dan anak gadisnya juga setuju untuk melangsungkan pernikahan hari raya ini.

Sambil menangis Sarina tidak memiliki pertanda bahwa umur anaknya itu tidak panjang,beliau hanya berharap agar suspek di hukum dengan apa yang dia lakukan.

Terdahulu pemberita memaklumkan penemuan mayat rika katerina di dalam beg berlapis kotak di temukan orang awam semalam di jalan rakyat deliserdang medan.

Dipercayai mangsa di bunuh dan tulang menulang mangsa dipatahkan sebelum mayatnya di sumbat di dalam beg dan di ikat di atas motor milik mangsa sendiri.