Misteri remaja maut selepas berhubungan intim akhirnya terbongkar

2117 views

Misteri remaja maut selepas berhubungan intim akhirnya terbongkar|Misteri kematian remaja 14 tahun yang di laporkan mati akibat pendarahan selepas berhubungan intim dengan kekasihnya di tabana bali ,akhirnya menemui titik terang apabila hasil bedah siasat telah keluar.

Menurut hasil bedah siasat yang dilakukan pada jam 08:30 pagi semalam menemukan ada luka memar di beberapa bagian tubuh mangsa.

Kepala Instalasi Kedoteran Forensik RSUP Sanglah, Denpasar, dr Dudut Rustiyadi, berkata luka memarĀ  dan lebam tersebut ditemukan di bibir, leher kanan-kiri, dada, dan paha kanan-kiri.

“Selain itu, dari kemaluan juga keluar darah”

“Penyebab mangsa meninggal dari hasil pemeriksaan luar karena kekurangan oksigen”

“Hal ini karena ditemukan warna kebiruan di bibir dan kuku”

“Dari organ-organ dalaman kami juga ada bintik-bintik pendarahan dan pelebaran pembuluh darah”

“Jadi mangsa mati, karena mati lemas hingga kekurangan oksigen kerana melakukan hubungan yang terlalu extrime,” katanya

Bagaimanapun jenazah mangsa masih di tahan di hospital dan akan di kebumi pada 31 januari mendatang tepat pada bulan purnama mengikut ajaran agama hindu.

Sebelumnya pemberita memaklumkan Seorang pelajar wanita berusia 14 tahun tiba-tiba meninggal dunia, dipercayai selepas berhubungan intim dengan teman lelakinya berusia 25 tahun sebanyak 2 kali pada ahad kelmarin.

Pasangan sejoli itu diketahui berkenalan melalui laman media sosial sebelum keduanya setuju untuk menjalin hubungancinta dan betemu.

Tags: #akhirnya terbongkar #Misteri #remaja maut #selepas berhubungan intim