Maut dirogol & dibunuh abang kandung sendiri

3011 views

Maut dirogol & dibunuh abang kandung sendiri|Seorang bapa tidak dapat menahan sebak,apabila anak gadisnya yang ditemukan maut di dalam semak pada 31 marc lalu rupanya di bunuh oleh abang kandung mangsa sendiri.

Lebih mengejutkan apabila hasil bedah siasat ke atas mayat di temukan cecair sperma yang disyaki mangsa dirogol terlebih dahulu sebelum di bunuh.

Dari sumber yang dikutip,suspek berjaya ditangkap semalam dirumah meraka desa binajaya kalimantan borneo,selepas hampir 2 minggu pihak polis menjalankan siasatan.

Terdahulu mangsa yang dikenali sebagai Fatma 14 dilaporkan hilang selepas balik sekolah pada 30 marc lalu dan ditemukan bapanya pada keesokan harinya di dalam semak kira-kira 20 meter dari rumah meraka dalam keadaan sudah meninggal

Siasatan awal menadapati mangsa mengalami rentak tempurung kepala yang dipercayai di hentak menggunakan batu dan tubuhnya juga mengalami luka seperti lebam-lebam selain tangan dan kaki terikat.

Sehingga berita ini ditulis,suspek yang berusia 35 tahunmenjalani tes mental dan masih belum memberikan keterangan apa-apa seperti kronologi dan punca sehingga dia sanggup membunuh adik kandungnya sendiri.

Tags: #abang kandung #Dibunuh #Maut Dirogol #Sendiri