Mangsa toreh kongsi detik cemas di culik pegangum gila

6637 views

Mangsa toreh kongsi detik cemas di culik pegangum gila|Di duga terbakar api cemburu dan cinta di tolak punca seorang lelaki beristeri mencuik remaja wanita Nadya 17 tahun.

Tak cukup di perlakukan secara kasar muka mangsa Nadya juga turut di toreh sebelum di campakkan di tepi jalan kampung melayu medan.

Mangsa yang kini dalam rawatan pihak hopsital di sahkan hampir mengalami kebutaan akibat cedera di bagian mata,selain mendapati 8 kesan toreh diseluruh mukan.

Mangsa juga menceritakan dalam kejadian semalam dia di culik oleh suspek ketika dalam perjalanan balik ke sekolah.

Saya di bawa kerumah kosong,dan sempat dipaksa melakukan hubungan intim tapi saya melawan dia tiba-tiba marah dan memukul serta menoreh muka saya .katanya.

Menurut rakan mangsa,Nadya dikenali sebagai murid yang baik dan tidak memiliki musuh,berkait dengan suspek yang kini masih dalam buruan pihak polis diketahui adalah jirannya sendiri yang berkahwin 2 tahun lalu namun masih belum memiliki zuriat.

Hubungan suspek dan mangsa di ketahui cukup rapat sebagai jiran,bahkan menurut ibu mangsa suspek dia anggap Nadya sebagai abang kandungnya sendiri.

Nadya pernah bercerita kepada saya  bahwa suspek meluahkan perasaannya ,namun anak saya menolak secara baik dan menganggap dia sebagai abang kandungnya sendiri.katanya

Tags: #Mangsa toreh kongsi detik cemas di culik pegangum gila