Mangsa Buli:Pelajar Sekolah Rendah Darjah Dua Dipaksa Gunting Lidah Sampai Putus

gunting buli

Mangsa Buli:Pelajar Sekolah Rendah Darjah Dua Dipaksa Gunting Lidah Sampai Putus|Seorang kanak kanak pelajar darjah dua sekolah rendah Batu Unjur Klang,terpaksa Dilarikan kehospital tengku ampuan rahimah Untuk mendapat rawatan karena lidahnya terpotong dipercayai mangsa buli.

Dalam kejadian yang berlaku 24.03.2016 lebih kurang jam 18.00 petang ibu mangsa Nurul Alif segera bergegas kesekolah  Rendah Batu Unjur Klang setelah dimaklumkan oleh pihak sekolah tersebut yang mengatakan bahwa anaknya Muhammad Alif Shukran Bin Alias 8 tahun telah tercidera pada lidahnya akibat terkena gunting.

 

Ibu mangsa Nurul Alif bersama pihak sekolah segera membawa mangsa ke hospital .pada awalnya ibu dan juga pihak sekolah menyangka bahwa mangsa terguting lidahnya sendiri,namun setelah mangsa Muhammad Alif Shukran Bin Alias menceritakan hal sebenarnya.

Katanya dalam kejadian tersebut dia sebenarnya telah dipaksa oleh lima orang budak lelaki darjah tiga supaya dia menggunting lidahnya sendiri jika tidak mangsa akan di tumbuk.Oleh karena ketakutan mangsa telah menggunting lidahnya sendiri hingga putus di bagian hujung dan berdarah.

Setelah ibu mangsa mendengar pengakuan anaknya Nurul Alif tidak berpuas hati dan terus membuat repot di balai polis kelang,beliau juga memaklumkan bahwa anaknya sebelum ini pernah beberapa kali mengadu kena buli di sekolahnya.kes dalam siasatan pihak polis.

buli klo

ke sbul

buli

 

Tags: #budak darjah dua #gunting lidah #mangsa buli #putus