Lelaki Bunuh 14 Anggota Keluarga Termasuk 6 Kanak Kanak Dengan Pisau

kol

Seorang lelaki 35 tahun membunuh 14 anggota keluarganya termasuk enam anak-anak dan juga ibu bapanya sendiri dengan pisau sebelum melakukan bunuh dirinya sendiri di india,ahad semalam
anwar warekar yang datang dari mumbai untuk mengadakan sebuah pesta keluarga yang datang pada hari sabtu sehari sebelum tragedi berlaku kata Gajanan laxman kabdule, juru bicara polis di thane.

Satu-satunya yang selamat dari serangan itu adaah adik warekar dibawa ke hospital selepas di bantu oleh tetangganya yang mendengar dia menjerit untuk dibantu,sebelum memberitahu pihak polis.
” kita masih belum mampu untuk berbicara dengan attacker ‘ s 21 tahun adik peaku, dia selamat dari serangan, kini dia berada di dalam sebuah rumah sakit dan masih trauma,” Kabdule memberitahu pada media.

Warekar, yang dilaporkan bekerja untuk sebuah firma swasta di mumbai, mampu membawa keluar selepas serangan penyusunikatan makanan di perhimpunan bersama pelali, menurut beberapa laporan media setempat. Tapi india ‘expres’ akhbar berkata dia menikam mangsanya setelah mereka pergi ke tempat tidur

” prima facie bukti menunjukkan bahawa menuduh pemasangan semua pintu rumah dan membunuh keluarganya, semasa mereka sedang tidur dengan pisau yang kami jumpa dekat tubuhnya,” Ashutosh dumbre, sendi pesuruhjaya dari thane polis.

Kabdule berkata dia tidak dapat sahkan sama ada mangsa memiliki sakit jiwa, katakan penyelidik telah menunggu hasil ujian perubatan.

Rakaman menunjukkan manusia membawa tubuh bungkus dalam kain dari rumah ke ambulance, sebagai polis ramai dan berkumpul di luar rumah terlarang-putih.

Kabdule berkata perincian dari serangan “masih sketchy” bersama dengan motif.
” dalam penyelidikan kami sejauh ini, tiada satupun yang mampu untuk memberi alasan ,” Dumbre memberitahu the star news channel.

” dia bekerja dengan sebuah syarikat swasta di mumbai. Ada masalah kewangan tidak diketahui atau sengketa dan sekarang kita berharap bahwa adiknya yang ┬áselamat boleh beritahu kami sesuatu tentang puncanya,”katanya

Tags: #Lelaki Bunuh 14 Anggota Keluarga Termasuk 6 Kanak Kanak Dengan Pisau

Author: 
author