Leka Tengok Filem Hindustan Suami Pukul Kepala Isteri Dengan Cangkul Hingga Maut

 

hiasan

hiasan

Leka Tengok Filem Hindustan Suami Pukul Kepala Isteri Dengan Cangkul Hingga Maut|Akibat terlalu asik menonton Fien hindustan seorang ibu muda Nelly 27 tahun maut di bunuh suaminya sendiri menggunakan cangkul di papua.

Menurut pengakuan pelaku yang berusia 40,kejadian berlaku hujung minggu lalu setelah dia menyerahkan diri kepada pihak yang berwajib.

Kronologinya ketika suami dalam perjalanan balik kerumah dari Tembagapura ke Timika papua menaiki bas pekerja,dalam perjalanan dia berkali kali membuat panggilan handphone kepada isterinya namun tidak berangkat.

Setelah sampai di bas stop,suami mangsa kembali menghubunginya namun hasilnya tetap sama.

“sampai di perhentian pada jam 9 malam saya menelpon isteri berkali kali untuk segera menjemput saya, namun tidak berangkat ,emosi saya semakin meningkat.katanya ketika membuat keterangan.

Bagaimanapun lelaki 40 tahun itu sempat mengirim pesanan singkat sebelum terpaksa berjalan kaki dari bas stop ke rumahnya yang berjarak 1 kilometer lebih.

Setelah sampai dirumah dia mendapati isterinya sedang leka menonton filem hindustan, pelaku yang berang kemudian mengambail cankul,mendekatinya lalu memukulnya di bagian kepala hingga isterinya terjatuh dan maut.

Pelaku kemudian panik dan takut,ia sempat melarikan isterinya kehospital namun sayang, isterinya meninggal dalam perjalanan karena kecideraan yang telalu teruk.

Saya memukul isteri saya menggunakan cangkul di bagian kepala,isteri saya langsung jatuh dan berlumuran darah,setelah melihat dia jatuh dan menggelupur baru saya sedar “katanya,

Tags: #Cangkul #dengan #filem hindustan #Isteri #Kepala #pukul