Koleksi Catatan Terakhir Remaja Wanita 12 Tahun Sebelum Gantung Diri Secara Live

Koleksi Catatan Terakhir Remaja Wanita 12 Tahun Sebelum Gantung Diri Secara Live|Katelyn Nichole Davis, 12 yang dinamakan sebagai Broken doll telah menjadi perhatian dunia setelah videonya gantung diri secara live dipokok berhampiran  rumahnya pada 30 penghujung tahun 2016 lalu tersebar dilaman media sosial.

Misteri kematian gadis malang ini terbongkar,selepas catatan diarinya dijumpai.Dalam diari tersebut,beliau menulis tentang akhir akhir penderitaan hidupnya beberapa hari sebelum mengantung dirinya.

Berikut adalah catatan diari yang ditulis oleh Katelyn Nichole Davis di akhir akhir hidupnya sebelum mengantung diri secara live.

21 Disember 2016

Diari yang ditulis pada 1 disember Katelyn Nichole Davis memberikan beberapa maklumat asas mengenai gadis muda ini.

Dia berkata bahwa dia akan berumur 13 tahu pada 20 februari tahun ini,secara ringkas mulai meluahkan perasaan murung.

Katanya dia tidak suka percutian sekolah,bukan karena benci,seterusnya gadis kecil ini memeberikan amaran jika diarinya mencertuskan perbalahan karena terlalu dalam,beliau mengingatkan agar segera berhenti membaca.

22 Disember 2016

Diari seterusnya pada 22 disember,beliau bercakap tentang seorang bernama ben drowned Kekasihnya

Ben Drowned adalah gambaran dari cerita “creepypasta” yang lebih dikenali sebagai “Mask Haunted majora.” cerita yang dicipta oleh Alex Hall, yang menggunakan nama dalam talian “Jadusable,” dan mendakwa bahawa dia memperoleh salinan berhantu Nintendo 64 Mask permainan Zelda majora.
Menurut cerita, kartrij adalah permainan yang kononnya dihantui oleh seorang budak yang bernama Ben yang lemas. Permainan ini kini mempunyai fikiran sendiri dan boleh menyebabkan kemurungan sebagai Ben cuba untuk berkomunikasi dengan yang hidup melalui permainan Zelda berhantu.
Sudah tentu, tidak ada bukti bahawa satu salinan berhantu Mask majora ini wujud, tetapi itu tidak menghalang cerita ini menjadi salah satu paling terkenal dalam sejarah Web.

Hakikatnya bahawa Katelyn mempunyai hubungan dengan cerita Mask Haunted majora, ketaksupan ini telah membuat mentalnya terganggu.

23 Disember 2016

Dalam catatan ketiga pada 23 Disember, Katelyn masuk ke tentang kehidupan rumahnya. Dia mula masuk dengan menulis “alam sekitar saya miskin,”

Katelyn mendakwa bahawa dia tinggal di “persekitaran miskin.” Gadis muda writess menulis bahawa dia tidak mempunyai katil. Sebaliknya, ia adalah hanya satu “tilam berkarat lama” meletakkan di atas lantai yang sejuk. Beliau menulis bahawa lantai sentiasa basah, berikutan paip bocor yang disambungkan ke biliknya.

Paling teruk sekali, Katelyn mendakwa bahawa ada lubang besar di lantainya , Lubang ini membolehkan cuaca sejuk untuk mengisi biliknya dan bercampur dengan lantai yang sudah basah menyebabkan Katelyn berpenyakit. Gambar yang dilampirkan muncul untuk menunjukkan paip bocor yang beliau katakan.

27 Disember 2016

Dalam catatan keempat Katelyn pada 27 Disember, menulis tentang kehidupan terperinci keluarganya, dalam tertentu hubungan beliau dengan bapa tirinya.

Katelyn bercakap tentang penderaan fizikal, mental dan seksual. dia mendakwa telah dipukul kuat dengan menggunakan pengikat pinggang kulit,dimana tangannya dan kakinya di ikat dengan tali hingga pinggang dan lengan beliau berdarah,seterusnya Katelyn berkata “dia cuba untuk merogol saya”

Tidak hanya itu,katelyn juga menyatakan bahwa dia pernah memberitahu sebelum ini pernah ingin menggantung dirinya,selepas bapa tirinya memanggilnya “pelacur tidak bernilai”

Bagian yang paling membimbangkan adalah,Katelyn mendakwa dia bukan satu-satunya mangsa bapa tirinya, adik-adiknya juga tirut di sentuh bapa tirinya.

Catatan Katelyn seterusnya dan terakhir telah dibuat hanya 12 jam selepas diari sebelumnya.

Catatan terakhir yang jauh lebih teruk daripada yang sebelumnya. Gambar yang disertakan menunjukkan luka pada pahanya,hal ini membuktikan bahwa Katelyn adalah adalah mangsa penderaan.

Dalam catatan itu, Katelyn mengatakan bahawa dia mengalami kemurungan . Beliau juga mengakui bahawa belia mengambil ubat untuk kemurungan tetapi ia tidak berkesan.

Selepas tiga hari dari catatan diari terakhir, pada 30 Disember, badan Katelyn ditemui. remaja wanita  itu dikatakan telah ditemui di luar rumahnya dengan menggantung diri. Beliau dikejarkan ke hospital berdekatan di mana pekerja kecemasan tidak dapat menyelamatkannya.

KLIK UNTUK PAPARAN VIDEO :Tonton Video live Katelyn Nichole Davis gantung diri

 

Tags: #catatan #diari #GANTUNG DIRI #Katelyn Nichole Davis #LIVE #Remaja #Secara #VIDEO