Kisah sayu budak 12 tahun dirogol hingga lahirkan bayi

14480 views

Kisah sayu budak 12 tahun dirogol hingga lahirkan bayi|Saya akan menjaga dan membesarkannya seperti mana ibu lain,kata remaja 12 tahun yang telah menggemparkan media indonesia selepas berjaya melahirkan bayi misteri beberapa hari lalu di kampar.

Meskipun tidak diketahui siapa ayahnya,namun jelas terlihat dari raut wajah gadis malang itu ia bersunguh sungguh ingit membesarkan bayinya.

Apa yang lebih menyedihkan adalah,apabila dia tidak mengetahui bahwa dirinya hamil,selama mengandung 7 bulan dia tidak pernah merasa mual,hinggalah gadis itu kerap buang air kecil dan ibunya membawanya kehospital.

“Saya diperiksa,ternyata air yang keluar adalah air ketuban” katanya.

Kemudian dia dilarikan kehosptal pakan baru dan melahirkan di sana dengan prematur secara normal dengan berat bayi 600 gram, Isnin (5/3/2018).

Remaja 12 tahun berkenan mengaku di rogol pada waktu tengah hari beberapa bulan lalu,oleh seorang lelaki yang memaki topeng dirumah mereka.

Ketika ditanya,dia tidak mengingat dengan jelas waktu dan tepatnya hari kejadian,namun ketakutan di ancam dengan sebilah parang masih jelas dia ingat.

“Saya di ancam akan dibunuh dengan parang jika tidak mengikuti kemahuannya,saya juga di rogol dibagian dubur hingga mengeluarkan darah”

“Saya menjerit kesakitan tapi mulut saya ditutup,tiada siapa mendengar jeritan saya”katanya sambil menyapu air matanya yang jatuh.

Menurutnya lagi,setengah hari itu bagaikan hidup di dalam neraka menjadi mangsa pemuas nafsu lelaki yang dia sendiri tidak kenali.

Selepas puas,mangsa juga turut di ungut” jangan bilang sama mak dan ayahmu,kalau tidak kubunuh kau”kata mangsa mengulang percakapan suspek ketika itu.

Namun dari baunya,kemungkinan suspek adalah orang yang dekat dengannya.

Bagaimanapun sehingga kini,pihak polis Kampar masih lagi mengembangkan siasatan termasuk meminta keterangan dari jiran-jiran dan juga ayah tiri mangsa yang pergi kepasar bersama isterinya ketika itu.

Suasana di ruangĀ  tempat mangsa dirawat tiba tiba menjadi pilu,apabila nama Pelangi di berikan bayi peramtur itu.

Nama itu di ajukan oleh doktor wanita yang merawat mangsa dengan makna,bayi itu akan mewarnai kehidupan ibunya dipendepan hari.

Sejurus itu,mangsa mengecup kening anaknya dan berkata “ini ibu”

Tags: #Budak 12 tahun #Kisah #lahrikan bayi #sayu