Isteri Gugat Cerai,Tak Tahan Suami Minta Yang Aneh-Aneh Di Atas Ranjang

Isteri Gugat Cerai,Tak Tahan Suami Minta Yang Aneh-Aneh Di Atas Ranjang|Seorang isteri Mia 30 terpaksa menggugat cerai kerana tidak dapat menahan penderitaan sepanjang pernikahannya bersama Juan 32 lantaran lelaki itu meminta yang aneh-aneh ketika di ranjang beradu hasrat.

Menurut Mia fantasi pelik itu akibat dari suami yang kerap menonton filem dewasa.Kesannya juan melakukan hal-hal pelik dan ekstrime untuk bisa meransang yang membuat wanita 30 tahun itu tidak tahan dan menggugat cerai di pengadilan agama semalam.

Kebiasaan juan ternyata selama ini di simpan rapat,tanpa diketahui oleh isterinya.Namun ibarat kata pepatah ‘sepandai-pandai tupai melompat sekali-sekala jatuh ketahan jua.

Diceritakan oleh Mia,selama pernikahan mereka yang berumur 1 tahun,dia kerap diperlakukan secara kasar di atas ranjang oleh suami,termasuk diĀ  rantai seperti anjing,kaki di ikat dan digantung.

Tak hanya itu,Mia juga kerap dipukul jika tidak mahu memenuhu keinginan suami dan dipaksa melakukan gaya-gaya aneh yang membuatnya kesakitan bahkan sampai lebam-lebam.

Bagaimanapun sidang semalam,mahkamah berpihak kepada Mia dan memenangi kes.sementara suami di tahan oleh polis untuk siasatan lanjut.

Apabila ditanya, Mia berkata dia menempuh jalan cerai kerana takut kebiasaan suaminya itu menular kepada anaknya kelak,selain dia kerap dipukul dan kesetiaan suami juga di raguinya.

Tags: #di atas ranjang #gugat cerai #Isteri #Suami Minta #Tak Tahan #Yang Aneh-Aneh