Isteri Diserang Tumor Akibat Terlalu Lama Tidak Klimaks

1274 views

TUMOR GANAS

Isteri Diserang Tumor Akibat Terlalu Lama Tidak Klimaks|Sudah lumrah menjadi seorang wanita untuk sukar mencapai klimaks dalam berhubungan suami isteri,terkadang wanita berlakon untuk memenuhi dan menyenangkan pihak suami agar tidak kecewa dengannya.

Selingkuh itulah antara jalan penyelesaian yang sesetengah wanita buat untuk kepuasannya,tidak perlu lagi kami ceritakan tentang punca dan faktor foktor ramainya wanita di malaysia selingkuh.Karena apa yang ingin kami sampaikan ini jauh lebih penting dari isu punca isteri berbuat curang.

isteri: Baru nak geli geli dah keluar

suami: sabar lah kejab lagi bangun balik latu

Di petik dari laman web GeniusBeauty para pengkaji menyimpulkan dari hasil kajian bahwa wanita harus mengalami orgasme saat melakukan hubungan intim dengan suami,jika tidak wanita itu akan dapat mengembangkan penyakit antara berikut.

-Payudara bengkak akibat gumpalan darah

-Tumor rahim (Kanser rahim)

-Pundi kencing (bagi yang tidak membuat intro atau pemanasan saat berhubungan intim dengan isteri)

Ketiga penyakit ini berlaku karena darah yang tidak bergerak.

Mengutip laporan mirror UK Menulis seorang wanita berumur 35 bernama juliana ricks membuat pembedahan tumor  yang sudah bertahun bersarang di dalam rahimnya berpunca daripada  air mani yang matang terlalu lama tidak di keluarkan.

Mana kala doktor yang merawat  juliana ricks mengetakan ,bahwa pasiennya mengaku sudah lama tidak mencapai klimaks bersama suami.

Gairah seksual menyebabkan peningkatan kadar estrogen dan lonjakan ke organ reproduksi. Dan selama orgasme, darah yang terkumpul (darah kotor) akan dibuang dan tubuh akan dibersihkan dari bakteri patogen.
Ketika tidak mengalami orgasme, tubuh wanita akan mengalami tekanan yang berat. Pada ketika tidak tercapai orgasme, darah tidak akan bergerak dan tertahan. Akibatnya, tubuh dapat mengembangkan berbagai penyakit.

Selain itu, menurut Prof Dr dr Wimpie Pangkahila, Sp.And, FAACS, Ketua Asosiasi Seksologi (AS),

Wanita yang tidak mencapai orgasme akan memberikan kesan pengaruh negatif keatas pemikirannnya, seperti menjadi selalu marah, pemurung atau susah tidur.

berhubungan seks juga tidak kurang penting bagi kesihatan lelaki dan wanita. Para ilmuwan mencadangkan untuk melakukan hubungan ini sekerap yang mungkin untuk orang yang ingin menjaga kesihatan dan awet muda.

Sabda-sabda Rasulullah SAW yang menganjurkan agar memerhatikan keadaan isteri sewaktu diajak bersetubuh. Janganlah lekas terburu-buru mengakhiri persetubuhan selagi isteri belum berhasil mencapai orgasme.

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud, “Apabila seseorang dari kalian bersetubuh dengan isterinya, maka hendaklah ia menyempurnakan (isterinya). Jikalau ia mendahului isterinya, maka janganlah ia mempercepat (meninggalkan) isterinya itu.” (Hadis riwayat Abu Yaqla dari Anas)

 

Tags: #akibat tidak klimaks #akibat tidak puas di ranjang #diserang tumor #terlalu lama tidak klimaks