Ibu dera bayi dalam video viral,berjaya di tahan & dedah motif kejadian

Ibu dera bayi dalam video viral,berjaya di tahan & dedah motif kejadian|Beberapa hari lalu,video seorang wanita mendera bayi di dalam tanda tular dilaman media sosial dan mendapat kecaman hebat dari natizen.

Video berkenan menampakkan dimana seorang bayi di pukul dan di siksa,tidak cukup dengan itu kepala bayi berkenan juga di tuangkan sabun pencuci baju jenama sunlig sebelum di simbah dengan air berkali kali.

Bayi itu menjerit,menangis namun tidak sedikit pun belas kasihan dia dapat dari ibu kandungnya sendiri

Selepas video itu tular,terkini diketahui kejadian berlaku di indonesia bali,pihak polis yang menyiasat telah pun menangkap suspek yang di kenali sebagi Mariana dungu.

Siasatan awal mendapati wanita itu telah meminta uang kepada bapa bayi untuk biaya pengobatan kerana bayi itu tengah sakit.

Namun bekas suami tidak percaya menuduhnya sebagi seorang yang menggunakan anak untuk memeras ugut bagi mendapatkan uang dengan mudah.

Di ketahui Keduanya bercerai akibat adanya orang ketiga mengikut pengakuan suspek.

Mangsa bersama seorang pengasuh di rumah asuhan

Berang bekas suami tidak mengikuti kemahuannya ,bayi malang berkenan di jadikan sebagai pelampiasan dendam dan amarah,konon bayi itu lah punca ia di tuduh bekas suami sebagai penipu.

Sementara itu bapa bayi yang dikenali sebagai Otmar berkatan sudah menafkahi keperluan bayi dan memberikan belanja yang cukup tiap-tiap bulan.

“Saya yakin dia meminta uang hanya untuk keperluan peribadi,dia tidak bekerja,saya ajak pergi bawa anak kehospital bersama dia menolak dan ┬ámemberikan alasan tidak masuk akal” katanya.

Mengulas mengenai orang ketiga dalam hubungan mereka, Otmar berkata tuduhan itu tidak betul,bahkan sekarang dia masih tidak mempunyai wanita lain.

Bagaimanapun pihak polis kriminal Umun polda metro bali Made Mahendra Jaya berkata kes ini sudah hampir selesai mungkin dalam masa terdekat suspek akan di bicarakan dimahkamah dengan dua pertuduhan yakni ungut dan mencederakan bayi.katanya

Tags: #berjaya di tahan & dedah motif kejadian #Ibu dera bayi dalam video viral