Ibu Biar Anak Didera Kekasih Sendiri Hingga Maut

1619 views

kioko

Ibu Biar Anak Didera Kekasih Sendiri Hingga Maut|Adnan Al Gazhali 2 tahun,seorang kanak kanak yang menjadi mangsa kekerasan oleh kekasih ibunya sendiri.

Dalam kejadian yang berlaku selasa 15.11.2015 pelaku telah memukul mangsa dan mengurungnya dalam almari sebelum membunuhnya dengan mendekap karena di anggap terlalu nakal.

Lebih menyedihkan,lelaki itu mendera kanak kanak malang berkenan didepan ibunya sendiri dan dibiarkan tanpa sembarang belas kasihan.

Ketika mayat ditemukan,seluruh badan kanak kanak berkenan di dapati memar dan membiru,manakala mulutnya dan hidungnya mengeluarkan darah.

Pelaku yang ditahan berkata,ibu mangsa sering meluahkan perasaan tentang sikap anaknya yang terlalu nakal semenjak mereka menjalin cinta pada 2 bulan lalu.

Ia juga menjelaskan bahwa ibu mangsa tidak mempunyai suami,suaminya meninggalkannya semasa mangsa masih berada dalam kandungan.

Kendati sedemikian ,kepolisian juga terpaksa menahan ibu mangsa,karena membiarkan aksi biadap yang dilakukan kekasihnya itu.

Menurut bedah siasat,mangsa mati akibat kehabisan oksigen dan kecideraan bagian dalaman otak,dipercayai mayat mangsa disimpan dalam almari  selama 2 hari sebelum ditemukan oleh ahli keluarganya yang lain.

Selain itu mangsa di anggap oleh ibunya pembawa malang,karena hamil di luar nikah,ibunya mengaku dia mengetepikan perasaannya hanya karena ingin balas dendam kepada bekas suaminya yang meninggalkannya dalam keadaan mengandung selepas menikah.

Dari tangerang indonesia Supardan memberitahu dalam talian eberita nusatara news.

Tags: #Ibu Biar Anak Didera Kekasih Sendiri Hingga Maut