Sahabat Hidup Bersama Mati Berdua

1598 views

Sahabat Hidup Bersama Mati Berdua|Kesedihan mendalam masih lagi dirasakan ahli keluarga mangsa pembunuhan sadis enam sekeluarga di rumah mewah pulomas jakarta timur.

11 yang menjadi mangsa enam di antara maut termasuk dua kanak kanak yang merupakan sahabat sejak kecil.

Mereka adalah Dianita Gemma (9) dan Amalia Calista Putri (10).

Dianita Gemma adalah merupakan anak dari Dodi triono yang juga mangsa maut kejadian itu,sementara Amalia Calista Puteri anak dari pekerja Rosi Herawati yang di anggap sebagai saudaranya sendiri.
Setiap percutian sekolah, Amalia akan dihantar kerumah Gemma sepanjang percutian,tidur bersama mandi berdua itulah keakrapan kedua kanak kanak ini.

Tidak hanya itu keakrapan keduanya juga di lihat melalui akaun media sosial menerusi video yang di muat naik.

Video terakhir yang di muat naik,keduanya asik membuat video mucically lagu hip hop,keduanya saling bergantian menari yang lari dari alunan irama musik.

Nampak janggal dan kelakar,namun keduanya nampak sangat bahagia.

Siapa sangka indah masa persahabatan kedua kanak kanak berkenan diragut oleh beberapa orang lelaki,hingga keduanya maut terbunuh akibat kehabisan oksigen ketika disekap dalam biik mandi berumuran 1.5 meter.

Menurut kesaksian saksi hidup kakak Gemma,Anet berkata adiknya itu beberapa kali menggigi tanggannya karena susah untuk bernafas sebelum menghembuskan nafas terakhir.

A video posted by dtr175 (@dtr175) on

Tags: #Sahabat Hidup Bersama Mati Berdua