Gigolo Popular kongsi rahsia puaskan wanita di ranjang

2138 views

Gigolo Popular kongsi rahsia puaskan wanita di ranjang|Seorang lelaki Jake Ryan yang merupakan pekerja Gigolo popular baru baru ini mendapat perhatian natizen dimedia sosial apabila lelaki asal Australia yang diketahui sudah meniduri 1.700 wanita mendedahkan rahasia memuaskan wanita di ranjang.

Gigolo terkenal ini memiliki pelanggan mulai dari wanita paruh baya, wanita pekerja profesional di perusahaan bahkan wanita yang baru pertama kali memiliki pengalaman bercinta.

Menurut lelaki 28 tahun ini,sebelum dia melakukan hubungan di atas ranjang dia akan menyiasat terlebih dahulu mengenai keperibadian pelanggannya.

Menurutnya, tidak semua wanita memiliki kepuasan yang sama,beberapa wanita mahu melakukan secara kasar,ada yang romatis ada pula yang berlahan katanya.

Kata Jake Ryan rian lagi,wanita juga tidak memikirkan dirinya sendiri di atas ranjang,jadi ini adalah tentang memahami mereka.ungkapnya.

Lelaki yang tinggal di Melbourne itu traveling ke berbagai tempat selama 3 atau 4 malam dalam seminggu.

Sepanjang dua tahun bekerja sebagai Gigolo kebanyakan wanita yang datang padanya,disitu dia memamfaatkan mendapatkan info mengenai pelanggannya sebelum naik keranjang.

Biasanya Jake akan mengajak pelanggan makan terlebih dahulu,Ia akan bertanya pada mereka pengalaman apa yang akan membuat mereka tersenyum.

Sering kali dia mendapat pelanggan yang hanya mahukan seks pada saat itu,tapi dengan cara beliau menyiapkan sesuatu seperti makan dan minum terlebih dahulu untuk mengarah ke hal yang peribadi.

Dengan Hal seperti ini pelanggan akan lebih rilek dan nyaman,ungkap jake.

Sebelum bertemu,saya akan bertanyakan mengenai perilaku dan hobi mereka,dengan demikian saya dapat gambarkan mereka jenis wanita yang macam mana.

Kemudian saya akan mencari di internet apa yang mereka inginkan diranjang,sejauh pengalaman menjadi seorang gigolo banyak skenario dibelakangnya katanya.

Tags: #di ranjang #Gigolo #Kongsi #Popular #rahsia puaskan #Wanita