Gambar & Identiti Pemandu Wanita Mabuk Langgar Lelaki Hingga Putus Kaki

Gambar & Identiti Pemandu Wanita Mabuk Langgar Lelaki Hingga Putus Kaki|Wanita yang memandu dalam keadaan mabuk menjadi pusat perhatian wartawan indonesia selepas tidak mengaku salah kerana melanggar seorang ojek online hingga putus kaki baru-baru ini di lampu merah jalan harmoni jakarta pusat.

Apa yang lebih mengejutkan adalah apabila wanita itu turut merendahkan Derajat ojek online di ekaun media sosialnya dengan mengatakan” saya sudah minta maaf dan itu rasanya sudah cukup dan tidak usah di perpanjang lagi”tulisnya.

Status berkenan membuat persatuan Ojek online berang dan menyerbu akaun instagramnya hingga ekaun gadis itu di nonaktifkan.

Polda Metro Jaya Kombes Halim Pagarra mengesahkan bahwa suspek memandu dalam keadaan mabuk ekoran keputusan tes urin yang di lakukan.

Bagaimanapun mangsa Muhammad Irfan 37 kini dalam rawatan pihak hospital tarakan jakarta pusat dan terpaksa harus merelakan atas kehilangan kakinya.

Identiti pemandu mabuk langgar lelaki hingga putus kaki

Tiara Ayu Fauziah lahir pada 29 Agos 1993. Model pemilik tinggi badan 160 cm ini juga masih juga seorang pelajar di salah satu universitas swasta di Jakarta.

Tiara Ayu Fauziah juga merupakan penyanyi dan tengah mendalami kemampuannya sebagai seorang disc jockey atau DJ. Perempuan yang memiliki banyak tato ini memulai kariernya sebagai seorang model di usia 14 tahun.

Tags: #Gambar #Hingga Putus Kaki #Identiti #Langgar Lelaki #Mabuk.. #Pemandu Wanita

Author: 
author