EMMA MAEMBONG,SAYA SUDAH LAMA PUTUS DENGAN ZIZAN

974 views

1 (1)

 

EMMA MAEMBONG,SAYA SUDAH LAMA PUTUS DENGAN ZIZAN | Pengakuan putus emma maembong tentang hubungan cintanya dengan zizan razak sangat mengejutkan ramai,persoalan yang membutuhkan jawaban kini terjawab dengan pengakuan emma maembong sendiri

Perkara tersebut didedahkan dan diakui sendiri oleh Emma berikutan isu mengenai dirinya yang tidak hadir pada majlis tayangan perdana filem Werewolf Dari Bangladesh arahan Mamat Khalid.

“Sebenarnya saya dan Zizan sudah lama tidak ada apa-apa hubungan cinta iaitu sebelum saya umum kepada media hingga sekarang. Kami tidak pernah sambung semula hubungan itu seperti yang diberitahu kepada umum”

“Cuma kami masih berhubungan sebagai kawan dan saya masih lagi sokong dia dalam bidang seni, tetapi ia tidak sama seperti dulu lagi”

“Saya malas untuk keluar kenyataan apa-apa sahaja kerana apa yang saya katakan mesti salah di mata orang. Orang akan tuduh saya seperti budak-budak dan bersikap tidak matang,” jelas Emma mengakhiri teka teki mengenai status hubungan mereka.

Sementara itu, Emma juga turut terkejut dengan tindakan pengarah Mamat Khalid berkaitan dirinya yang tidak dapat hadir pada hari tayangan perdana.

“Saya terkejut apabila membaca berita itu, ketika pihak produksi memberitahu tentang tayangan filem itu, saya sudah menjelaskan bahawa saya sedang menjalani penggambaran di Langkawi pada tarikh yang diberikan itu, malah saya telah meminta pihak produski drama Isteri Separuh Masa untuk melepaskan saya sekejap pada hari itu, namun tidak dibenarkan”

“Saya meminta pihak abang Mamat sendiri iaitu isterinya berbincang dengan produksi drama supaya membenarkan saya untuk balik sekejap dan hadir ke majlis itu”

“Saya sangat sedih bila dia tidak jelaskan perkara sebenarnya yang berlaku sedangkan mereka sudah tahu tentang perkara itu awal-awal lagi,” katanya. – ROTIKAYA

Tags: #emma maembong putus cinta dengan zizan #emma putus dengan zizan #hubungan cinta emma dan zizan #hubungan cinta emma maembong #pengakuan emma maembong tentang hubungan cinta