Dirogol hingga alami pendarahan sebelum meninggal

57106 views

Dirogol hingga alami pendarahan sebelum meninggal|Seorang petani yang hendak berehat dipondok sawahnya dikejutkan dengan penemuan sosok mayat remaja wanita setengah telanjang di percayai mangsa bunuh dan rogol dalam kejadian yang berlaku semalam di Pasuruan jawa timur

Lebih memilukan apabila keadaan mayat cukup mengerikan, dimana muka lebam-lebam dan kemaluan mengalami pendarahan seperti disumbat dengan sesuatu yang keras.Selain itu kepala bagian belakang mangsa juga mengalami cedera parah.

Mangsa di kenali sebagai Eka Yuniarti 17 tahun dipercayai hilang sejak semalam selepas keluar dari rumahnya dalam perjalanan kerja.

Ketua Polis Pasuruan, AKP Tinton Yudha Riambodo berkata,pihaknya langsung kelokasi kejadian selepas menerima aduan dari warga.

“Selepas kami siasat mangsa dilaporkan hilang sehari sebelum kejadian,barang bukti berupa jaket warna biru,seluar jeans dan barang-barang lainnya menguatkan mangsa adalah remaja yang dilaporkan hilang sebelumnya”katanya.

Bagaimanapun katanya lagi dari keadaan mayat dan hasil bedah siasat yang dilakukan semalam,penemuan mayat wanita berkenan murni sebagai pembunuhan dan rogol.

Selain mayat memiliki luka di seluruh badan,keadaan bagian intim mangsa juga mengalami penderahan teruk.”pihak kami percayai mangsa di rogol terlebih dahulu sebelum dibunuh .tapi motif kejadian masih dalam siasatan”katanya.

Sehingga berita ini di tulis pihak polis negeri itu masih belum menahan mana-mana individu yang dipercayai memiliki kaitan dengan kes berkenan.

 

 

 

Tags: #alami pendarahan #Kemaluan.. #Meninggal #remaja.rogol