Wanita Dipukau sebelum dirogol

3894 views

Wanita Dipukau sebelum dirogol|Wanita senantiasa di ingatkan agar berhati hati dengan lelaki yang tidak dikenali.Baru baru ini tular dilaman media sosial dimana seorang individu menceritakan pengalaman kena pukau sebelum di rogol oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.

Melalui screenshot perbualan Twitter itu,di mana seorang gadis 26 tahun yang baru balik kerja telah di sapa seorang lelaki berkepala botak yang memaki kereta proton hijau untuk bertanya arah.

Namun selepas itu,mangsa tidak dapat mengingati akan apa yang berlaku ke atas dirinya,dia tiba tiba sedar dalam keadaan tidak berbaju dan air mani memenuhi bagian perutnya.

Macam mana awak tahu,awak kena rogol?

“Sebab i tak pakai baju dan air mani banyak atas perut.i tak boleh jalan dan i call kawan i pick up dari situ ‘kata mangsa

Perkongsian tweet berkenan telah mendapat pelbagai reaksi natizen yang rata-rata menasihatkan supaya wanita perlu elakkan diri dari keluar berseorang tengah malam.

Menurut sumber khairul ini adalah kali kedua dia mendapat pengaduan dari mangsa rogol pukau.”I dont thing we can educate demons anymore.take care girls.jangan keluar malam alone”katanya.

 

Tags: #Wanita Dipukau sebelum dirogol