Dia Datang Goda Suami & Hasut Kedua Anaknya Hingga Membenci Saya

3209 views

Dia Datang Goda Suami & Hasut Kedua Anaknya Hingga Membenci Saya|Sudah 10 tahun Rasid 42, ditinggalkan oleh isterinya Sephia 35 yang lari bersama seorang lelaki berusia 35 tahun.

Supaya kedua anaknya yang berusia 2 dan 6 tahun mendapat kasih sayang seorang ibu Rasid menikah dengan adik iparnya sendiri Karen 30.

Selama 9 tahun menikah dengan Karen,Rasid merasakan hidupnya cukup bahagia,meskipun ia sempat trauma dikhianati oleh Sephia,namun ia bisa move on dan melanjutkan kehidupannya bersama isteri barunya Karen

Apatah lagi Karen menyayangi anaknya yang merupakan keponakannya sendiri.

Namun sayang,kehidupan rumah tangganya mereka hancur apabila Sephia kembali mempegaruhi kedua anaknya agar membenci Karen sejak setahun lalu.

Berikut Luahan Karen.

“Saya sebenarnya dulu tidak bergitu berbesar hati menikah dengan Rasid,tapi di sebabkan Arwah ayah memaksa kerana anak anak ketika itu masih kecik saya cuba berlahan lahan memujuk hati.

Menjadi ibu sambung tentu tidak mudah,sebab anak pertama suami ketika itu sudah pun masuk sekolah tadika,ia menolak saya untuk menjadi ibu sambungnya.

Meski demikian saya yang berkebetulan sebagai cikgu di sekolah tadika berkenan berjaya mencuri hatinya dengan perhatian hingga mereka menganggap saya sebagai ibu mereka.

Ketika kami menikah di pejabat agama,suami melapaskan cerai kepada isteri pertama (kakak saya) Perceraian mereka selesai selepas 6 bulan barulah kami menikah.

Pada awalnya saya tidak percaya kakak berbuat demikian,tapi selepas suami menunjukkan beberapa bukti berupa gambar dan Chat barulah saya percaya dan memutuskan untuk menikah.

Awal tahun 2016 lalu,saya melahirkan serorang bayi lelaki,pada saat yang sama mulailah kebahagiaan rumah tangga saya hancur selepas kakak datang semula.

Kakak datang bukan hanya menggoda suami saya,akan tetapi turut mempengaruhi kedua anak kandunya itu dengan mengatakan saya sebagai “perampas” Kononnya saya punca mengapa kakak dan suami bercerai dulu,hal itulah yang di tanam dalam pikiran anak anak hingga mereka membeci saya.

Saya telah memutuskan untuk menggugat cerai,kerana anak anak yang saya besarkan itu mahu ibu kandung dan ayah mereka rujuk semula,saya terlalu sayang mereka.

Apapun saya akan lakukan untuk kebahagiaan mereka,tapi suami enggan rujuk semula dengan kakak,suami kata kakak sudah beberapa kali berganti suami,jadi tidak mustahil jika ia akan melakukan hal yang sama lagi.

Saya sebenarnya hanya memikirkan masa depan anak-anak,jika ibu kandung mereka benar benar berubah,besar kemungkinan masa depan anak anak ada peluang yang baik,tapi jika mendengar penjeasan suami saya jadi risau.

Tags: #Dia Datang Goda Suami & Hasut Kedua Anaknya Hingga Membenci Saya