Budak 2 Tahun Mengadu Sakit Dikemaluan Selepas Didukung Atuk Tak Pakai Seluar

 

Gambar Hiasan

Gambar Hiasan

Budak 2 Tahun Mengadu Sakit Dikemaluan Selepas Didukung Atuk Tak Pakai Seluar|Seorang isteri bukan main geram ketika melihat anaknya di dukung oleh ayah tirinya tanpa memakai seluar.

Akibat dari perkara itu Ayah tiri yang juga merupakan atuk dari kanak kanak perempuan berusia dua tahun ini terpaksa ditahan kepolisian Bogor jawa barat.

Diceritakan dari ibu mangsa,lelaki berusia 50 tahun berpakat atuk itu ditemukan oleh isteri dan ibu anak itu sendiri didalam bilik tanpa seluar mendukung cucunya yang menangis menjerit kesakitan.

Katanya jeritan itu di dengari,ketika mereka menjaga kedai berhampiran rumah tersebut,atas rasa tidak sedap hati,nenek dan ibu mangsa menuju rumah berkenan,sampai disana mereka menemukan anak berusia 2 tahun itu menangis didukung oleh atoknya yang tidak memakai seluar.

Semenjak kejadian itu gadis kecil malang itu kerap menangis dan mengadu sakit di bagian kemaluannya.

Ketua polis ciledug, bogor, jawa barat Asep Saepudin berkata kejadian tersebut bermula dari nenek dan mangsa yang bermain dirumah mereka.

Kemudian ibu mangsa datang meminta ibunya untuk menolongnya menjaga kedai yang berada disamping rumah mereka,katanya pada Jumat (28/10/2016).

Tags: #atok #Cucu #dukung #Rogol #tak pakai seluar

Author: 
author