Berita Jerebu Terkini:Bayi Meninggal Dunia Akibat Jerebu

1753 views

yesno

Berita Jerebu Terkini:Bayi Meninggal Dunia Akibat Jerebu|Seorang ibu kehilangan anak bayinya yang dipercayai meninggal akibat ketebalan asap fenomena jerebu yang malanda jambi,sumatra kini.

Ikatan doktor indonesia jambi juga mengatakan akibat asap jerebu yang teruk beberapa korban juga sudah di laporkan meninggal diserang infeksi saluran pernapasan atau akut(ISPA)

Terkini yang sedang hangat di media sosial seorang bayi bernama nabila di dakwa meninggal dunia akibat dampak jerebu yang semakin teruk menerusi facebook Rhia Moorlife yang kini mejadi perhatian ramai natizen

151443775568236 OKKKEEE

Ketua garuda putih datuk bandar jambi Mayor Imam Syafei mengatakan korban bernama nabila huda warga pasir putih jambi selatan yang berusia 1 tahun dua bulaN saat ini belum bisa kami pastikan apa bayi itu meninggal akibat ISPA atau bukan.

Sememangnya disini jerebu sudah sangat membahayakan terhadap kanak kanak,wanita hamil dan juga orang tua katanya pada jambiupdate.com ketika ditanya.
Postingan yang di muat naik oleh Rhia Moorlife jambi pada 1 oktober 2015 sekitar pukul 22.39 malam di padam dan ekaun tersebut turut di tutup.

di ruang komen postingan tersebut turut di kongsikan sebuah gambar seorang ibu meraung menangis yang memeluk anaknya yang terbaring di hospital juga di dakwa akibat jerebu.

GAMBAR KEBAKARAN HUTAN GUNUNG MERBAU

GUNUNG MARBAU

Gunung-Merbabu-Kebakaran

JAMBI

150821033255_mount_merbabu_java_624x351_afp

Tags: #akibat jerebu #Bayi #mai #Meninggal