Berang Diputuskan,Lelaki Cabut Bulu kemaluan Kekasih Sampai Masuk Hospital


Berang Diputuskan,Lelaki Cabut Bulu kemaluan Kekasih Sampai Masuk Hospital|Tak terima cinta yang dijalin berakhir di tengah jalan,seorang lelaki memilih untuk membuat perkara gila dengan sekuat tenaga dia mencabut bulu kemaluan teman wanitanya.
Zaky (25) yang ditahan oleh pihak polis solo semalam menyatakan bahwa Motif dia membuat perkara itu kerana dia berang dengan perangai teman wanita yang dia kenali sejak 8 bulan lalu.

Selama 8 bulan mereka menjalin hubungan cinta pada awalnya baik baik sahaja,namun selepas beliau di buang kerja bulan lalu,kekasihnya itu mulai menunjukkan perangai yang selalu membuat di berang.

Meskipun demikian Zaky sudah beberapa kali mencari kerja namun belum berjaya mendapatkan kerja baru.

Disangka pemalas,teman wanitanya yang berusia 22 tahun memutuskan hubungan cinta mereka melalui Pesanan singkat.

Tak boleh  menerima kenyataan,lelaki ini sudah beberapa kali membujuk untuk mempertahankan hubungan mereka namun tetap saja gagal.

Beberapa hari kemudian beliau membuat akaun facebook dan menyamar menjadi orang lain.akhirnya selepas beberapa minggu wanita itu masuk dalam perangkap hingga mengatur satu temu janji.

Zaky Meminta tolong rakan wanitanya untuk membawa bekas kekasihnya itu kedalam sebuah hotel dengan mata tertutup konon nak bagi kejutan.

Selepas penutup mata dibuka,alangkah terkejutnya wanita itu melihat bekas teman lelakinya berada dalam bilik.

Tidak menunggu lama Zaky yang berang memukul dan menyepak wanita itu hingga tersungkur.

Sejurus itu Zaky membuka seluar mangsa dan mencabut bulu kemaluannya hingga mangsa menjerit jerit sampai mengundang perhatian warga.

Usai kejadian itu mangsa di bawa kehospital untuk mendapat rawatan,dan Zaky di tahan  selepas pihak polis mendapat bukti melalui rekaman cctv hotel itu.

Tags: #berang putus cinta #cabut bulu #Kekasih #kemalaluan teman wanita #masuk hospital

loading...
Author: 
author