Bedak membawa maut

8517 views

Bedak membawa maut|Seorang peniaga online tergamak membunuh pelanggan sendiri kerana tidak berpuas hati atas jual beli dilaman media sosial.

Mangsa dikenali sebagai Fenna Selinda Rismawati 16 tahun merupakan seorang pelajar di malang indonesia.ditemukan maut mengenaskan dengan badah penuh luka termasuk di bagian leher.

Menurut ayah mangsa ismanto 40,pada kamis lalu mangsa dengan suspek sempat bergaduh mulut berpunca daripada mangsa yang berang kerana bedak yang dia beli melalui online tidak kunjung sampai,padahal duit sudah dimasukkan ke akaun suspek.

Mangsa juga berkeras dan mengugut akan melaporkan suspek kepada pihak berwajib jika wang dengan jumlah 1juta (rm 320) miliknya tidak dikembalikan.

gambar suspek

Suspek yang berang dengan tindakan mangsa membuat temu janji konon mahu mengembalikan wang milik mangsa Pada keesokan harinya sebelum melakukan pembunuhan berkenan.

Menurut saksi kejadian,mangsa dilihat berjalan sambil memegang lehernya yang penuh darah,kedua tangan dan perut mangsa juga mengalami cedera dipercayai dianiaya oleh suspek yang berjumlah lebih dari satu orang.

Bagaimanapun pihak polis negeri itu,masih lagi menjalankan siasatan dan sudah mengenal pasti suspek utama,jenazah mangsa yang meninggal dunia akibat luka tikaman dari leher hingga terkoyak kebagian depan di bawa kehospital untuk diserahkan kepada keluarga.

gambar mangsa

 

Tags: #Bedak #membawa maut #Online #Peniaga